Inlägg från: Nabben |Visa alla inlägg
  • Nabben

14 juni 2008

Hej!
    Kul med en egen datum-tråd!
    Vi ska också gifta oss den 14 juni 2008. Har dock inte kommit så långt med planeringen ännu, tar nog fart efter nyår =)
    Vet att jag har sett fler med samma datum i den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081.html

• Nabben

Kom just på att Hultsfredsfestivalen är samma helg som vi gifter oss den 14 juni. Hoppas inte någon av gästerna missar vårt bröllop på grund av det

• Nabben

herr och fru juni skrev 2007-12-28 21:20:09 följande:

Att bröllopet krockar med Hultsfredsfestivalen är inget problem för oss men dessvärre finns det många inbitna fotbollsfans bland våra tänkta gäster, bla brudgummen ...men det löser sig nog!
    Haha ja om brudgummen skulle välja fotbollsmatch istället för bröllop så är han nog inget att satsa på
  • Nabben

Det går segt med vår planering tyvärr. Kommer nog bli stressigt i slutet! Har dock bara lite panik ännu, känns som att det kommer ordna sig ändå. Det enda som är bokat är festlokal, ceremoniplats (utomhus)och frisör. Men vi har i alla fall börjat kolla upp en hel del saker som fotograf, klänning, mat och tält. Allt för att få det till ett så bra pris som möjligt för just nu har vi ingen aning om vad vi har budget till. Så "långt" har vi kommit i vår planering. Till skillnad från de flesta andra 14 juni-brudar i den här tråden

• Nabben

herr och fru juni skrev 2008-02-17 19:57:48 följande:

Hur går det för er tjejer????I helgen har jag gjort iordning inbjudningarna så de är klara att skickas!!!Blev helt klart nöjd med dom!
    Har du gjort inbjudningarna själv? Är nyfiken på att se bild om du har?
  • Nabben
    värmlandsbruden skrev 2008-02-21 16:46:27 följande:
    Nu är våra inbjudningar postade och ivåg. Bild finns i mitt galleri! Tyck gärna till!
    Jättefina! Hur många har ni skickat till? Tänkte eftersom de var handskrivna...Det hade jag inte orkat sitta med, men det blir ju mer personligt så
Svar på tråden 14 juni 2008