Nu har jag gjort det igen..... del 7
Fniss, vad gulligt att han har radat upp alla julklapparna på bordet!
Själv har jag nått samma stadium som Zozo igår - jag vill ut, bort, hem eller vad som helst men inte sitta kvar på kontoret.
Fniss, vad gulligt att han har radat upp alla julklapparna på bordet!
Själv har jag nått samma stadium som Zozo igår - jag vill ut, bort, hem eller vad som helst men inte sitta kvar på kontoret.
Kanske är dags för lite äckelkaffe? Vi har en ny kaffemaskin här på jobbet där dom har skruvat upp kaffestyrkan så det är ÄNNU äckligare än vanligt.
Tjipp och hej!
Varför är inte varje vecka en tredagars arbetsvecka?! Nu är det redan fredag - tjohooooo!!
Ikväll blir det restaurangmiddag med svärfar och hans fru och sen är heeeeeeeeeeela helgen heeeeeeeeeeelt oplanerad. Så skönt!
Heeeeej Pomsisen förresten! Låter lite jobbigt det där med lite sömn och många vaknätter men du låter ju vid gott mod iallafall. Heja heja!
Här är en till som borde....
Jag är inte så bekymrad över antalet kilon, däremot över flabbet på magen och min icke-existerande kondition. Ändrad kost hjälper inte mig så värst alltså utan jag måste MOTIONERA. Och det är så f*rbannat tråkigt.
Det håller jag med om, det känns fantastiskt efteråt! Men så aptrist innan.
Det här är kanske nåt när ni tröttnat på ostron, gåslever och pilgrimsmusslor? taffel.se/artiklar/trendvarning-snigelagg
Det kanske var Naturhistoriska dom kom till?