heeeeeeej!
Måste berätta, va på hippa igår! me några tjejer från bt( berättade väl det?)
o d va jättemysigt! vi va ca 10 st som först gick på sminkkurs i några timmar, ojoj, d va en helt ny värld! tog typ en timme o lägga grunden.. men d va roligt! sen skulle läraren lägga ögonskugga osv, o jag såg ut som en svartrockare! *ASG* men men, d va kul iaf! o lite bubbel serverades, d va oxå ett plus!
Sen drog vi vidare till chokladprovning! det var sååå roligt!!! massa choklad, en jättetrevlig tjej o ännu mer choklad! (o så lite vin=)
lärde mig massor *s* o kom hem me två chokladkakor, en me kanel *mums* o en me ingerfära som hette "sexy", som tydligen ska sätta igång saker o ting *s* ska testa den ikväll på samobon!!! haha!
Efteråt tog vi taxi hem t en av tjejerna, som hade ett UNDERBART hus!!!!! åh va sugen jag blev på o ha hus! massor av yta, egen tvättstuga, jättefint gammeldags hus men nyrenoverat. Helt underbart..
Åt vi tacos där o så, drack lite vin o tjatade massa bröllop.. hehe..
Sen fick vi skjuts in t stan, mötte upp en kompis där o kom hem halv fem imorse... däckade o sov till klockan två! haha! har inte sovit så länge sen typ jag va 15..
Men va så skönt! för va inte alls bakis, drack inte alls mycke, så d va så skönt o vakna utvilad!
Så nu så har vi ätit luch (pommes med hemmagjort aioli) o nu ska jag snart gå o lägga mig i ett varmt bad *ahhhhh*
Tänkt på din man, va e d för lärare han blir? va en tjej igår som va nyutexaminerad hemkunskapslärare..
Borde väl va motiverande me bara 2 tentor kvar?? e ju bara o plugga som f*n o klara dem? hihi.
Åh, vi får resultatet på två tentor denna veckan o en i början av nästa vecka.. *gulp*
Håller tummarna för att jag klarat 2 av tre.. men tror ev att jag bara klarade en.. aja, d e ingen katastrof..
hihi, så du äter vindruvor? blå eller gröna? visste inte att d ens va säsong för d? men d e ju bra att d e en frukt du fått dille på! o inte typ kanelbullar me smör o majonäs.. (blä)
Åh, va bra att ni köpt vagn! Pratade me tjejen som e gravid på vår tråd, igår, o de sa att d va 4 mån leveranstid på nya vagnar!!!!!! e d så många som föder barn nuförtiden? trodde man bara gick o köpte en vagn liksom.. att de hade ngn på lager.. hmm.. bra o veta d till framtiden!
Sa precis t sambon att han får ställa upp ikväll, för nästa helg o helgen efter så blir d inget (om jag räknat rätt) för inga bebisar denna månaden! haha, får se va han säger.. slutar väl me att jag e så jäkla desperat nästa helg så jag klättrar på väggarna..
Hur har helgen vart? har ju berättat så mycke om min nu *s* sorry att du fått läsa så mkt om tråkigt bröllopssnack!
Va förresten i lysekil i fredags o träffade florist, konditor osv, o allt gick jättebra!! e så nöjd!
Kram på dej! Hälsa bebisen att den inte får väcka dig sådär mitt i natten.. hum..!