• Bauti

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

God kväll.
    Har suttit framför datorn i över 6 timmar nu *s*. Letar som en tok efter namn till salongen. Hittat lite förslag som skall läggas fram till Vibeke.
    Letar oxå inredning så som tyger, lampor, väggmålingsmönster mm.

P är sur. Frölunda förlorade *hihihi, skrattar elakt*

• Bauti

Hej
    Här stört snöar det *gör snöänglar i luften*
    Har startat en blogg, eller mer som en tankebik för mig. Lite kul faktiskt att skriva där
    bautiblubb.blogspot.com/
    Passande namn va!

Skall iväg och handla mat nu. P kommer å hemtar mig. Lite roligare att handla tillsammans.

*vink vink från ett vitt Mölndal*

• Bauti

Bra Tez.
    Nu skall jag se till att få startaeget bidrag och försöka få utbildningen av fk, hoppas ialla fall på att få fk betalar mig under utbildningen.

• Bauti

Konseptet är ju redan klart. Affäriden oxå. Lokalen fixad, kunderna fixade (jag räknar med er). Så det borde gå att få igenom

• Bauti

Hej mina vänner.

Ville bara hoppa in och önska en GLAD PÅSK. Är på väg till Lysekil alldeles strax.

Ses ikväll, eller????
    Linum, jag kan tyvärr inte hämta upp dig på vägen ikväll. Jag åker direkt från LL. *fniss*

• Bauti

Hej
    Alla har klarat sig under snöovädret

P har tagit ledigt denna veckan så det blir inte så mycket a-huset för min del. Och sedan har jag ju fullt upp med sovrummet (tapetsera om) och salongen. Håller på att leta efter en kassadisk. Inte för dyr och mer som en glasmånter undertill där man kan ha lite varor.
    Så ser ni någon så hojta till.

• Bauti

Frujj
    Tur att det går åt rätt håll för lille W.

• Bauti

Vi skall till P bror idag på födelsedagsmiddag. Svärfar kommer och hämtar oss. Frågan är om man skall ta med tandborsten ifall man inte kommer hem ikväll. Med dena takten på snön så lär det bli 1 meter djupt.

• Bauti

Hihihi, så ligger man som en kåldolme sen

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...