• Bauti

Hoppas på att dom har lååååånga sugrör så man kan få lite drink under tiden

• Bauti

*ylar med för full hals*
    ja må hon leeeeeva ja månhon leeeeeva...............

• Bauti

Nej nu snöar det ännu mer!!!!
    Undra om jag skall ta fram pulkan och spänna Linus (hunden) framför. Så får jag åka hundspann till min svåger

• Bauti

Vinkar hej då till er som är kvar.
    Skall ner och ta på mig pälsen och en STOR hatt. Får inte förstöra frillan nu innan kalaset

*vink vink*

• Bauti

Hej
    Hemma igen efter en super middag med & goda viner.

Carma: kul att knodden hörde av sig

• Bauti

God morgon

Bra beskrivning Abbe. Presis så känns det
    Igår kväll fick vi 20 cm snö här uppe på berget. På baksidan är det nog närmare 50cm snö. Helt sjukt, men jag e glad

Tycker synd om Linda (tärnan) som kommer hem i morgon, efter att ha varit 6 månader i asien. Hon kommer väll storkna. Får möta henne med hästfiltar och varm choklad.

• Bauti

Hej igen.
    Full rulle på er som vanligt när man är borta.

Har varit och kollat in den nya lokalen som vi skall ha till salongen. Mätt och haft mig, så man vet hur det skall bli. Måste planera smart då den endast är på 38 kvm.
    Detta kommer bli super tror jag

• Bauti

Mina framtidsplaner gå vidare. Hoppas att AF & FK skall hjälpa till. Undersöker just nu utbildningar.

• Bauti

God morgon

Idag kommer Linda (tärnan) hem efter 6 månader i9 asien. Skall upp till landvetter och möta henne. Otroligt hur man kan sakna någon så.

Jag hänger gärna med på spa, men som Carma sa så beror det lite på ekonomin. Måste börja spara till utbildningen och allt annat som det innebär att starta eget.

P och jag skall dra ner tapeterna idag. Kul när man får föstöra en ful tapet
    Men sedan kommer den nya SNYGGA upp

Tjing så länge

• Bauti

Det lät inte fel, måstes provas.

Sitter här och sliter mitt hår. Vad skall salongen heta. Har lite förslag men inget som slår direkt.
    Klipp & nagel fixarna, skönhets stugan, salong lilla stugan, salong 38 kvm......osv

• Bauti

En fika är alldrig fel. Bara det att vi får lokalen på tisdag och då blir det nog mycket att stå i.
    Bestäm ni så hänger jag på om jag kan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...