• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

neda hjälpte mig göra etiketten. jag tänkte bara skriva ut den o limma på. jag skickar över den till dig

• FruTez

ab: Wow! Va snygga dom blev! Det kommer R garanterat att bli glad över!!

Nides: Skulle jag kunna få din hjälp med nått liknande som jag kan ge till maken den 27.e?

• Ab fab

visst är de fina? jag tänkte han skulle kunna använda dem när det är nästa stora födelsedag (2,5 år...)

• FruTez

Maken och jag firar 6 år som ett par i slutet av februari, tänk om man kunde ge honom en sexig sexårig whisky? Nån som har nått gott att tipsa om?

• Carma07

Godkväll i tråden

Mest inne för att säga hej eftersom jag är så dålig att hänga här under dagarna.

Trist på jobbet och längtar mest hem. Idag räknade jag ut att det är 95 arbetsdagar kvar om jag går på semester i juli. Nu är det iaf under 100.

Bauti: Vad kul det låter med silversmideskurs. Ska bli jättekul att se resulteten av det hela. *nyfiken*

Förhoppningsvis så får jag en del av bröllopskorten imorgon. Men jag vågar inte hoppas för mycket ännu.

Hmm, bara massa svammel, men nu vet ni att jag lever. Ser fram emot träffen hos Frujj.

• Bauti

Tjing tjing.

Jisses vad tråkigt det var på silversmides kursen. Skall göra en ring till P. Läraren sa att just den modellen jag hade klurat ut var svår att göra.
    Det enda man gör är att såga och fila. Lite böja här lite böja där.
    Jag har inte något tålamod till sådant.
    Tur att det bara är en gång i veckan

Krya på dig abbe.

Carma: satan!!!!! jag som hade hittat det perfekta ablummet

• Nibla

Hej på er!

Har precis kommit hem efter 5 km stavgång på elljusslingan i Härskogen. Skönt! Har precis kommit ur duschen och smörjt in mig i min tangerine-lotion. (Känns lyxigt!)

Idag var en kul dag på jobbet! Fick beröm två gånger om, dels för att jag höll ställningarna förra veckan när en kollega var sjuk och dels för att jag "är självgående och tar egna initiativ". Känns väldigt kul med positiv feedback!!!

Imorgon ska vi åka till IKEA och köpa gardiner. Ska köpa en sån där "dubbel-skena" man skruvar upp i taket som man hänger tunna panellängder i.

Kram på er!

• Frujj

Hej från denna sidan stan oxå!

Abbe: Kul det där med Norsesund station, jag har varit där på Fars Dag middag en gång och efter det får jag alltid deras program hemskickat. Fick det för några veckor sen och tänkte då att det kanske fanns nåt kul för oss BT-brudar att göra där nån dag?

Nibla: Kul med Ikea!! Jag bor så nära att jag är där liiiite för ofta....

Bauti: Tror du inte silversmideskursen blir roligare ju längre du kommer i den? *hoppas*

• Ab fab

hej snyggingar

va hurtig du är Nibla. WOW. Själv hostade jag mig igenom kvällen. Fasiken ... att det aldrig går över

Hon som gjorde mitt diadem- Jenny Linde- har silversmideskurser. En av mina vänninor har haft henne som lärare.

Carma- jag önskar att vi kunde fixa dig ett nytt jobb nu. Men å andra sidan skall du ju vara ledig lääääänge

jag har varit på Norsesund en gång tidigare. Himla trevligt ställe o mysig personal.

idag skall jag ta mig igenom massor av tyska avtal o en brand i Sydafrika ... jippie

• Carma07

Halloj

Bauti: Hoppas kursen blir roligare ju längre du kommer. Man måste ju börja någonstans.

Nibla: Vad hurtig du är. Lät som en himla härlig och lyxig kväll. Och vad kul med IKEA. Längtar tills vi också kan sätta igång lite mer och inreda hemma.

Ab: Det är bara att bita ihop på jobbet. Det är inte länge kvar. Det känns ändå skönt att ha bestämt sig att försöka hitta något annat till sedan.

Har absolut ingen arbetslust idag heller. Vill hellre vara hemma och städa. Skulle städat igår kväll, men somnade som en liten snusgris i soffan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...