Tack för alla omtänksamma ord... det känns gott att höra!
Nibla: Jag blir också ledsen först och arg sedan när jag känner mig orättvist behandlad. Jag börjar nog bli lite arg nu. När jag käkade lunch så satt vi vid samma bord. Då när några andra gått iväg och vi bara var några få kvar säger kollegan: Fick du pratat med "chefens namn" förrut?
Åh ,jag blev så arg!! Han visste ju inte att jag gått in till chefen och pratat med honom. Han måste ju menat att chefen skulle "kalla in" mig till honom eftersom han ringde till chefen först. Jag svarade honom med att bara säga mmmm och sen kände jag att jag inte kunde sitta kvar för jag var rädd för att säga nått dumt, så jag var tvungen att bara gå!
Så, jo... jag börjar nog gå in i den arga fasen nu!
Ang. ett annat problem med den tjuvläsande kollegan. När kunder ska betala så behöver kollegan använda datorn, inte annars. Då är det ju också bara kassaprogrammet som hon ska använda, inte Internet eller Outlook eller nått annat alls! Jag har börjat stänga ner Outlook när jag går, hon har ju inte lösenordet till den. hehe! Orkar inte ta itu med det nu...
Ang. annat trevligare! Jag tycker det är så kul att höra om att de små liven växer så det knakar! Är det någon av er som tänker ta reda på könet innan eller vill ni bli överraskade?