Åh va kul Addiz. Ser fram emot att höra allt om hur dagen var. Blev det svensexa också?
Helgen har varit bra. vi åkte upp i fredags, handlade på torp o installerade oss, Lite mat (rökt lax, stekt grön sparris o en reduction på hallonbalsamvinäger... gott) o en flaska skumpa. let's dance o sen sov jag gott i soffan.
tidig lördagmorgon o massor av regn. Förbredde allt o sen kom piraterna klockan 11. Bullfika o sen började jakten. Hundra ballonger (somm vi blåst upp. puuuu)skulle samlas in, kanonkulor (bouleklot) skulle kastas i vattenfyllda hinkar, döskallar (pappmachépinatas) skulle krossar o sen skulle man kasta pilar mot de hundra ballongerna. Skatten låg i ett stenrös- en kista fylld med guldpengar. Vi grillade korv, tog hand om föräldrarna, serverade vin o mat, fick tyst på barnen...
Igår blev det pannkaksfrukost, promenad i solen in till Hunnebo o lunch på Bella. Sen sov R o jag middag när de andra åkt hem innan vi städade o åkte på 50-års uppvakting. handlade, plockade upp o sen somnade jag verkligen gott
Jahapp nu var det sista av bröllopet avslutat. Fast jag fick lite bilder igår, lägger ut dem på min blogg de närmaste dagarna.
Carma- har du varit o fotat??