• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Sitter här och slösurfar runt lite här och där, lilleman somnade just i soffan bakom mig så jag borde passa på att greja lite men jag har nog satt mig i en stoooor klump karlssons klister eller nåt

• FruTez

Frujj: Gör det som känns bäst! Hehe! Ibland måste man ta det lite lugnt! Själv sitter jag och filar på mitt cv...

Va är det för skillnad på CV och meritförteckning?

• FruTez

Kan inte vi göra ett projekt av vår BT grupp-så kanske jag kan skriva in projektadministratör eller nått i min CV? *fnissar*

• Frujj

*Proffs på forumskrivande* kanske du kan skriva

• Ab fab

adekvat kunskap om ny medier och kommunikationskanaler

• FruTez

Ab. Jag vet knappt vad ad... adekvat betyder! Hahha!

• Carma07

God eftermiddag. Snart bär det iväg till bio och Arn. Innan dess har jag tjatat till mig att vi ska åka vägen om en korvmoj så jag får lite potatismos. Just nu är det som om någon har slagit mig med en klubba och det är nästan omöjligt att hålla sig vaken. Undrar hur det kommer att gå på bion?

Frujj: Hur gör man för att hålla sig vaken? Något knep?

Ab: Jag skriver ihop ett mail till dig ikväll eller imorgon med det som jag undrar över. Tror just nu inte att det är någon fara, men känns ändå skönt att veta vad som gäller.

Loggar ut innan jag somnar över tangenterna. Vi hörs mer sedan.

• Ab fab

det är väl perfekt att att sova på bion... det är en lång film

skriv du så kollar vi ihop

• Carma07

Ab: Ett litet kort meddelande till dig på fl.

• Nibla

God kväll i tråden!

Usch, börjar få ont i halsen.......jag viiiilll inte bli sjuk inför helgen. Fast iofs, det står städning på schemat. Hihihi!

Ang. fika hos Frujj så kan jag båda dagarna!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...