• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Ab: Svaren är nej och nej. Antar att det dessutom ställer till en del om det är ett familjeföretag?

• Ab fab

nja egentligen inte så länge som du är anställd av dem. det borde inte påverka att ni är släkt på avstånd. skall ta fram böckerna.

• Ab fab

Nibla- jag skrattar ihjäl mig åt ditt inlägg... fasiken vilka roliga svar. O att du lagt inlägget under relationsproblem*fnisss*

• FruTez

Nibla: Vilken galen tråd alltså! Helt seriöst! *lindar en lock runt fingret och tuggar tuggummi* Folk är helt galna juh!! HAhahaha!

• FruTez

Oj! Där försvann min arbetslust... *skratt*

*ser den flyga iväg i regnet*

• Ab fab

ni som vet... hur byter man lösenord på FL. jag fick ju ett när man signade in sig men hur byter man det(till ett man kommer ihåg....)

• Frujj

Godförmiddag. Hemma med liten man idag oxå. Lite mindre prickig idag, skönt!

Vilket avskyvärt väder! Varken regn eller snö, utan nåt mer mittemellan.. typ spänner som regnar ner. Tur man sitter inomhus *s*

Ab: det borde finnas under mina inställningar eller nåt.
    Jag kallar mig nåt annat på FL.
    Funderade på att ta samma men velade så det blev nåt annat.

• Frujj

Hmm det verkar inte gå att byta lösenord på FL, man kan byta signatur, det kostar 30 kr men hittar inte hur man byter det andra. Nån annan som vet bättre??

• FruTez

Ab: Det går, jag har gjort det!

Först loggar du in som vanligt.
    Sen går du in på KONTOINSTÄLLNING.
    Sen klickar du på Medlemsuppgifter.
    Där tar du bort ditt gamla och skriver i nett nytt lösenord.
    Sedan sparar du och då är det klart!

• FruTez

Nides: Jag heter också nått annat på FL...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...