• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

bokat bord på tara's men det gick först 20.00. Hoppas det var ok

• FruTez

Jag blir fan inte klok på detta med varför jag inte kan se sakerna i färg när jag förhandsgranskar?!?!!!

• Nides

Hej

Nu är jag tillbax igen en snabbis..
    VI är med på middagen Abbe om du ska boka bord ikväll.

Frujj... Har faktiskt aldrig varit på tupperware party.
    och pärldesign... får man köpa pärlor då eller hur funkar det??

• FruTez

Nides: Så jag kan skriva in dig och maken på listan för middag på Taras??? Ok?? :)

Nu fick jag reda på varför jag inte kunder förhandsgranska i färg... hahaha! Lite kul faktiskt! Om man har en svart-vit skrivare kopplad, blir förhandsgranskningen i svart-vitt, men om man har en färgskrivare kopplad så blir det i färg! Knäppt! Hahaha! Jag älskar Google!! *ler*

• Frujj

På pärlparty får man göra sina egna smycken. Antingen sitter man hos hon som har det och har tillgång till alla möljiga pärlor hon har. Eller så är man hemma hos någon och då tar hon med sig ett urval. www.jiskadesign.se tror jag adressen är.

Mmm tror tyvärr Mary Kay är rätt dyrt. Ska på en sån hudvårdsgrej nästnästa helg, kan berätta mer om det sen efteråt om det verkar intressant!

• FruTez

Frujj: Pärlparty låter skoj och även Mary Kay. Du får uppdatera oss efter att du varit där!

• Ab fab

klart ni fick följa med. jag hade redan räknat in er

• Carma07

Godkväll i stugan. Mitt lilla inlägg försvann så jag får väl göra ett nytt försök.

Frujj: Tycker att både pärlor och hudvård låter kul. Har hör mycket om Mary Kay och att de som använder de produkterna är väldigt nöjda. Misstänker dock att de är väldigt dyra. Men om de dryga kanske det jämnar ut sig.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...