Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

Västeråsbrudar

Har ni bokat mat? Får man fråga vad det kostade? Som du ser på inläggen innan är jag helt borta när det gäller lokal att ha festen i. Hur många blir ni? Vi ska vara runt 80 st

• Rebellen75

Kongresscenter har jag inte tänkt på . Jag vill ju helst vara någonstans där man får ta med sig egen dryck. Vi ville komma billigt undan men vi verkar hamna runt 100 000. Mat som vi kollat upp blir runt 30-40 000. Helt otrolig att man kan äta upp så mycket pengar.

• Rebellen75

Var på brynolf och handlade. Då hade de lapp uppsatt ang provsmakning av bröllopstårtor.
    8 mars om jag inte mins helt fel 11-16 kolla upp för säkerhets skull själva. Det tänkte jag va med på för att få lite tips har inte bestämt mig ännu om man gör själv eller beställer. Gubben min vill ha tårtor formade som fotbollströjor, vi får se.

• Rebellen75

Salong Lis?? Är de bra där? Är ute efter en ny frisör min är sjukskriven pga graviditet så hon blir borta ett tag.

Annars är Anki på UNIK bra på hår uppsättningar så det lutar åt att jag gör allt där ligger även granne med porträttstudion där vi ska ta kort.

De har paketpris på ANsiksbehandling nagelförlängning prov make brud make 1970:- sedan håruppsättningen 2000. Drar iväg där med men jag vet inte så många andra

• Rebellen75

Välkommen Paeonia

Har du tittat klart på greys :)

Själv försöker jag titta runt som vanligt på sidorna men ikväll är det lite svårt. Minstingen sov mellan 15 - 18 så hon är uppe och far runt.

Det var något jag tänkt och fråga dig men det får bli en annan gång. Har helt glömt vad det var.
    ( har en som kammar mitt hår med en kavel just nu) får nog slut att försöka skriva något mer

• Rebellen75

Välkommen Mrs Love

När är det dax för dig? Badelunda kyrka är jättefin, har varit på 2 bröllop där.

Brunnby har jag varit på fest 3 gånger. Det känns som att Brunnby är populärt ställe för oss Västeåsare

• Rebellen75

välkommen Nufsan

Är det någon i denna tråd som ska gifta sig nästa år? Vi gifter oss 9 maj 09, så jag har ett tag på mig. men av någon konstig anledning vet jag att jag kommer att få stressa som en tok på slutet.

• Rebellen75

Hej tjejer

Ang möhippe pratet håller jag helt med om att pinsamheter vill man inte ha. När min bästis gifte sig åkte vi gokart sen hade vi lite relax på statshotellet innan vi gick ut och åt på Å. Hon fick ha en tshirt som vi skrivit LEDIG tom datumet.

Hon uppskattade att vi inte spökade ut henne.

• Rebellen75

Skottdagen

Va härligt din dag lät. Läste den andra tråden. Nu får du hänga kvar här på BT och ge expert tips till oss andra

• Rebellen75

Agni

Du kan även kolla in klänningar på Ursulas finns vid Polis huset.

• Rebellen75

tänkte bara påminna om lördag.

Brynolf bagare har bröllopstårteprovsmakning kl11 tror jag det var till13. Jag hade tänkt att gå men har nu lovat att jobba på mitt gamla jobb. Lite extra pengar skadar aldrig. Så ni andra får gå och sen berätta vad ni tyckte.

Ha en fortsatt skön kväll.

dax att lämna datorn ett tag maten börjar bli klar

• Rebellen75

jag puffar lite

Det verkar som vi alla Vås brudar har försvunnit lite. För min del står det nästan helt stilla men är ändå tvungen att kika in då och då.

Ha det så bra så länge

• Rebellen75

Du har Ruts högtidskläder, ligger mitt imot Rudbeckianska gym. (inne i stan )

Sedan är det Ursulas ligger vid polistationen båda är gångavstånd från varandra och centrum om du parkerar på Punkt.

• Rebellen75

Punk parkeringshus mitt i stan. Ta hissen ner och du är mitt i smeten. Du har då Punkt, Gallerian och skrapan som du kan gå och shoppa utan att gå ut.

Går du ut från punk har du HM på andra sidan gatan. Går du mot Svartån (vänster) kommer du till Ursulas. Gå ända upp till Hemköp så ligger det på andra sidan gatan.

Tillbaka till Punk: går du upp mot Sparbanken (rakt fram) och går tills du kommer förbi Arosian med parkeringshus. Sedan ca 300/ 400m till ligger Ruts. Är bara som en lägenhets dörr i ett bostadshus. Rudbecks busshållplats har du på andra sidan .

Lycka till med klänningen

Svar på tråden Västeråsbrudar