• eveluscious

GoJane?

Kikar på tärnklänningar och har hittat ett par från GoJane. Hur mycket går frakten på därifrån? och tull - någon som åkt på det?

Har kikat på Knight dress (ivory eller brown), Anstruther dress (white eller pink) och Briane dress (white).
    Någon som beställt någon av de modellerna?

• Svar på tråden GoJane?
  • bridesilly

Jag har tre stycken gröna knight dress

• bridesilly

www.gojane.com/shipping.html

här kan du se hur mycket frakten går på. man betalar mer i frakt desto mer din/dina klänningar går på. min frakt gick på 45 dollar.

• eveluscious

Oj! Såg att tråden hamnade helt fel. Ska ligga under kläder inte under kärlek

Överensstämmer färgen med den på hemsidan? Storlekarna - stämde de? Och kvaliteten...vill inte att det ska synas att det är billig polyester ;-(

Pratade med min m2b nyss och han tyckte inte knight dress skulle passa samtliga tärnor. Min ena tärna är "normal", aningens större byst. Min andra är lång och som en planka, smal. Min tredje är rund, stora bröst osv. Vill ju så gärna att alla ska ha lika

• bridesilly

Klänningarna ser inte alls billiga ut. jättefint material och skenor vid bysten för bättre passform. det som gör att knight dress sitter bra på de allra flesta är att den endast ska sitta tight över bysten så där är det viktigt att storleken är rätt. en klänning som blir vidare över mage och höft är smickrande på både smal och något fylligare dam

Jag har beställt denna klänning till mina tre då en är kort stor byst och normal, en lång stor byst och lite fylligare och en lång smal tjej.

Storlekarna stämmer inte överens med svenska så du måste kolla upp hur många cm dina tärnor har i mått och omvandla det till inch. Inchen stämmer bra överens med hur stora dom är när dom väl anländer hem

leverans tar en vecka eftersom alla modeller i alla storlekar finns uppsydda så dom skickas direkt efter betalning.

• SpookyandKira

eveluscious: Kolla efter langa a-linjeformade klanningar! Det hade mina tarnor, och de var sa olika varandra i kroppsform som man bara kan komma, langa, korta, smala, platta, bystiga, you name it. Bilder i mitt galleri pa hur fina de var i sina matchade outfits. :)

• bridesilly

Måste bara inflika med att knight dress faktiskt är alinje formad Men vill man ha lång då så passar den såklart inte

• Juni2008

Hej. Hoppar in lite i tråden.

Jag var inne på sidan och hittade många fina klänningar.
    Jag måste bara höra med dig. Om det är så att klänningarna inte passar. Får man byta på nått sätt då? Hur funkar det?
    Är du nöjd med klänningarna? Fick du det du förväntade?

bridesilly skrev 2007-12-29 23:33:50 följande:
    Klänningarna ser inte alls billiga ut. jättefint material och skenor vid bysten för bättre passform. det som gör att knight dress sitter bra på de allra flesta är att den endast ska sitta tight över bysten så där är det viktigt att storleken är rätt. en klänning som blir vidare över mage och höft är smickrande på både smal och något fylligare dam Jag har beställt denna klänning till mina tre då en är kort stor byst och normal, en lång stor byst och lite fylligare och en lång smal tjej.Storlekarna stämmer inte överens med svenska så du måste kolla upp hur många cm dina tärnor har i mått och omvandla det till inch. Inchen stämmer bra överens med hur stora dom är när dom väl anländer hemleverans tar en vecka eftersom alla modeller i alla storlekar finns uppsydda så dom skickas direkt efter betalning.
  • bridesilly

Ja är de inte använda ska du kunna skicka tillbaka dom inom viss tid vad jag förstår. Dom är ju inte special storlekar utan i standard storlekar så det borde inte vara några problem. Skriv ett mail till dom, dom svarar jättefort. Jag är väldigt nöjd med klänningarna dom är jättefina och välgjorda.

Juni2008 skrev 2007-12-30 22:37:31 följande:
    Hej. Hoppar in lite i tråden.Jag var inne på sidan och hittade många fina klänningar. Jag måste bara höra med dig. Om det är så att klänningarna inte passar. Får man byta på nått sätt då? Hur funkar det?Är du nöjd med klänningarna? Fick du det du förväntade?
  • SpookyandKira

Hade inte varit inne och kollat pa den, bridesilly ;)

Men visst ar den A-linje formad. Men da den ar axelbandslos och kort kan jag forsta hur den kanske inte passar alla.

• MajoJonas

Jag har beställt 2 st knight dress (burg), men har ännu inte fått hem de. Väntar med spänning, hoppas på att de ser ut som på bilderna

• eveluscious

Vill tyvärr inte ha långa klänningar men annars var det ett väldigt bra tips Ska ju ev. ha vita tärnklänningar och jag vill ju att man ska se vem som är bruden

Vad min m2b och jag tänkte på var att en knight dress kanske skulle få min smala syster att se större ut än hon är...hon skulle smickras mer i något figursytt. Och om axelbandslöst verkligen funkar för byst modell större?

Jag älskar dock knight dress

bridesilly:
    Har du några bilder på dina klänningar? IRL alltså

• bridesilly

nej har inte tagit några bilder på dem än. gör den modellen att man ser större ut? Kan jag inte tänka mig men men det är en smaksak.

Den sitter vid bysten med skenor så det är det som gör att den hålls uppe. vill man ha extra stöd kan man sy på axelbanden som medföljer klänningen i samma färg. Sen får man ju en superfin matchande sjal också. Jag är nöjd iaf!

eveluscious skrev 2007-12-31 11:04:04 följande:
    Vill tyvärr inte ha långa klänningar men annars var det ett väldigt bra tips Ska ju ev. ha vita tärnklänningar och jag vill ju att man ska se vem som är bruden Vad min m2b och jag tänkte på var att en knight dress kanske skulle få min smala syster att se större ut än hon är...hon skulle smickras mer i något figursytt. Och om axelbandslöst verkligen funkar för byst modell större? Jag älskar dock knight dress bridesilly:Har du några bilder på dina klänningar? IRL alltså
  • bridesilly

Har nog glömt säga att den kommer med extra axelband. sen görs den inte heller i så stora storlekar. 3xl är absolut inte en 3 xl här hemma i sverige så var noga med att kolla upp cm till inch innan ni beställer om det nu är någon som ska göra det.

Svar på tråden GoJane?