Inlägg från: eveluscious |Visa alla inlägg
  • eveluscious

GoJane?

Kikar på tärnklänningar och har hittat ett par från GoJane. Hur mycket går frakten på därifrån? och tull - någon som åkt på det?

Har kikat på Knight dress (ivory eller brown), Anstruther dress (white eller pink) och Briane dress (white).
    Någon som beställt någon av de modellerna?

• Svar på tråden GoJane?
  • eveluscious

Oj! Såg att tråden hamnade helt fel. Ska ligga under kläder inte under kärlek

Överensstämmer färgen med den på hemsidan? Storlekarna - stämde de? Och kvaliteten...vill inte att det ska synas att det är billig polyester ;-(

Pratade med min m2b nyss och han tyckte inte knight dress skulle passa samtliga tärnor. Min ena tärna är "normal", aningens större byst. Min andra är lång och som en planka, smal. Min tredje är rund, stora bröst osv. Vill ju så gärna att alla ska ha lika

• eveluscious

Vill tyvärr inte ha långa klänningar men annars var det ett väldigt bra tips Ska ju ev. ha vita tärnklänningar och jag vill ju att man ska se vem som är bruden

Vad min m2b och jag tänkte på var att en knight dress kanske skulle få min smala syster att se större ut än hon är...hon skulle smickras mer i något figursytt. Och om axelbandslöst verkligen funkar för byst modell större?

Jag älskar dock knight dress

bridesilly:
    Har du några bilder på dina klänningar? IRL alltså

Svar på tråden GoJane?