GoJane?
Jag har tre stycken gröna knight dress
Jag har tre stycken gröna knight dress
www.gojane.com/shipping.html
här kan du se hur mycket frakten går på. man betalar mer i frakt desto mer din/dina klänningar går på. min frakt gick på 45 dollar.
Klänningarna ser inte alls billiga ut. jättefint material och skenor vid bysten för bättre passform. det som gör att knight dress sitter bra på de allra flesta är att den endast ska sitta tight över bysten så där är det viktigt att storleken är rätt. en klänning som blir vidare över mage och höft är smickrande på både smal och något fylligare dam
Jag har beställt denna klänning till mina tre då en är kort stor byst och normal, en lång stor byst och lite fylligare och en lång smal tjej.
Storlekarna stämmer inte överens med svenska så du måste kolla upp hur många cm dina tärnor har i mått och omvandla det till inch. Inchen stämmer bra överens med hur stora dom är när dom väl anländer hem
leverans tar en vecka eftersom alla modeller i alla storlekar finns uppsydda så dom skickas direkt efter betalning.
Måste bara inflika med att knight dress faktiskt är alinje formad Men vill man ha lång då så passar den såklart inte
Ja är de inte använda ska du kunna skicka tillbaka dom inom viss tid vad jag förstår. Dom är ju inte special storlekar utan i standard storlekar så det borde inte vara några problem. Skriv ett mail till dom, dom svarar jättefort. Jag är väldigt nöjd med klänningarna dom är jättefina och välgjorda.
nej har inte tagit några bilder på dem än. gör den modellen att man ser större ut? Kan jag inte tänka mig men men det är en smaksak.
Den sitter vid bysten med skenor så det är det som gör att den hålls uppe. vill man ha extra stöd kan man sy på axelbanden som medföljer klänningen i samma färg. Sen får man ju en superfin matchande sjal också. Jag är nöjd iaf!
Har nog glömt säga att den kommer med extra axelband. sen görs den inte heller i så stora storlekar. 3xl är absolut inte en 3 xl här hemma i sverige så var noga med att kolla upp cm till inch innan ni beställer om det nu är någon som ska göra det.