• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Vi har inte bestämt än. Men jag vill att han ska ha frockcoat, men vi får se, får nog boka in någon tid snart så att vi får se vad han passar i

• Mickes tös

åh jag blir så irriterad... tror att jag har fått ett viktigt mail, men så går det inte att komma in på mailservern... grr...

tror nämligen att min sambo har bokat in provsmakning av menyn... men jag kan inte prata med honom eftersom han är iväg på kurs...

• Mickes tös

japp det är en hotmail och den har aldrig krånglat förrut, men det är väl så, bara för att man vill så mycket så ska det krångla

• Mickes tös

men nu kom jag in på msn så jag antar att det går framåt, men jag blir ju ännu mer nyfiken när jag får se att jag fått 6 mail...

• Mickes tös

Fast jag har det högsta skräppostfiltret, så det är inte skräppost, även om något säkert är någon undersökning eller liknande som jag brukar vara med i...

• Mickes tös

jag hoppas det, om jag nu bara kommer åt dem...

• Mickes tös

Nu fungerade mailen... jippie... dock hade blivit lite ändringar och lite krångel, men men det är inget som inte går att lösa, så nu är vi snart på väg för att provsmaka

• Mickes tös

ohh vad irriterande, jag har inte haft några problem idag... än så länge...

• Mickes tös

tänkte kolla hur ni ställer er till släp på klänningen, fördelar? Nackdelar?

• Mickes tös

Ja för min del är det ett ganska långt släp och jag börjar oroa mig lite, skulle ju inte ha något släp från början just p.g.a. att det är väldigt opraktiskt för en som älskar att dansa, men det ska ju gå att fästa upp, fast jag är ändå rädd att det ska bli väldigt otympligt... hmm...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2