Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Ja hon var verkligen jättetrevlig. ska givetvis lägga ut bilder när jag har några, kommer att dröja ett tag men ska försöka komma ihåg...
Ja hon var verkligen jättetrevlig. ska givetvis lägga ut bilder när jag har några, kommer att dröja ett tag men ska försöka komma ihåg...
Händer det något nytt på fronten? själv har jag försökt att plugga lite så det har inte hänt något speciellt egentligen, men det känns som det närmar sig...
aha, ja vi skrev ut våra adresser på skrivarn direkt på kuverten mycket smidigt, fast vi använde ju helt vanlig kuvert, använder man lite finare blir det nog snyggare att skriva själv...
blev också nyfiken på menyn
det lät jättesmarrigt, vi har inte bestämt oss än, utan velar mellan lite olika rätter, men det kommer att bli nått med skaldjur och ev. lax till förrätt, någon form av fläskfilé till huvudrätt och antingen pannacotta eller cheesecake till efterrätt...
det lät inte helt fel det heller
vilken tur :-P, hade ju varit jobbigt om du känt att din egen meny inte passade...
till nått helt annat är det någon som har något bra tips för hur man får snygga naglar, mina blir lätt mjuka och viker sig
aha, det får jag testa, tackar
åh så roligt, grattis och välkommen hit
Vi ska ha lumber och karle men vi har inte varit och provsmakat än, men jag kan återkomma efter det, vet dock inte när det blir för det är inte inbokat än...