• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

stor= står

• Pärlhönan

Tyvärr är det själva synen av ställningen som är ful tycker jag. Visst det kanske finns fina men de flesta får mig att tänka på 80-talet av någon anledning oavsett ifall det är i "granmodell" eller spretandes åt olika håll

Såg någonstans en som hade björkstubbar på bordet i lite olika höjd, kanske skulle vara något, då vi är ute i bushen

tolonta skrev 2008-01-28 11:23:09 följande:
    Förresten, angående tårtställningar som ni inte giller. Är det de där alla tårtor står rakt över varandra? Dessa tycker jag är rätt snygga... www.kakburken.se/product_info.php Måste nog ta tag i tårtan snart...
  • Pärlhönan

Queen låtar måste du ju ha!!!

• Pärlhönan

Sen lite latinorytmer som
    juanes- la camisa negra
    lite shakira osv det gillar man ju att svänga på höfterna till

• Pärlhönan

Mycket viktigt speciellt Queen -don´t stop me now! Älskar den

Mickes tös skrev 2008-01-31 21:38:43 följande:

lägger genast till lite queen
  • Pärlhönan

Så det kan bli

Mickes tös skrev 2008-01-31 21:49:29 följande:

kanon, nu har jag suttit och plockat favourit låtar hela kvällen, upptäckte nu att jag har valt ut över 400 låtar, d.v.s. nästan 24h musik, hmm, tack för all hjälp, men nu får jag nog ägna mig åt att sålla istället opps
  • Pärlhönan

Sitter o lyssnar till höstlegernder låten som någon i en annan tråd hade vid sitt bröllop. Älskar den filmen o musiken får ju en att lipa floder.

• Pärlhönan

Stort grattis!

Thailand 08 skrev 2008-02-01 17:50:03 följande:

Coolt! gick på 2 min kan inte fatta det än.Men den stora dagen är på alla hjärtans dag Kommer att stå i SLA,NLT och slt
  • Pärlhönan

Vi åkte aldrig till mässa, utan var i skövde o prova klänningar istället. Har bara varit på mässa i skövde tidigare o den var jätteliten. Blev dock lite sugen på bjerttorps.

Annajohan skrev 2008-02-03 10:10:23 följande:
    Grattis! thailand08!tjejer vad tyckte ni om mässan igår ni som var där? själv blev jag faktiskt besviken, det var väldigt litet ju.Bara utställare ifrån tidaholm, kunde nog ha blivit lite mer om man hade breddat det lite, och kanske haft lite mer med matförslag och sånt.är ju en mässa till sen i slutet av månaden, bjertorpsslott tror jag det var kanske kan vara bättre!
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2