• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Åhh, det var bra sagt, ska nog bjuda de sista också då. Gästlista från början 90-100 personer. Nu 110-120 st Börjar att bli dyrt )
    Mickes tös skrev 2008-02-29 09:16:47 följande:

Personligen tycker jag inte att det handlar så mycket om vem man umgås med sen utan vem som är en bra kompis nu, okej det är ju som ni säger att man vill ju inte missa och bjuda någon, men samtidigt så kan man ju inte förutse vad som komma skall utan för att göra det bästa av situationen, bjud dem ni har roligt med och trivs med nu...
  • Pärlhönan

Ja fem personer var med resp. Då får man välja noga. Ska fundera lite över helgen.

rosalin skrev 2008-02-29 14:00:51 följande:
    Det är nog helt sant som du säger, men vi har en väldigt begränsad gästlista vad gäller antalet gäster och då får man sålla hårt. Jag har valt att bjuda kompisar som jag har haft lång kontakt med (sen barndommen) och sådanna som jag verkligen tror att jag kommer att fortsätta hålla kontakten med. Vi har sagt att vi bara bjuder 5 vänner var med respektive, så då vill man verkligen försöka välja rätt. Mickes tös skrev 2008-02-29 09:16:47 följande:
  • Pärlhönan

Var på twilfit o kollade deras bröllopskollektion. Hur fin som helst. Ena bh/torslette (är ungefär en blandning av dem båda) Är kalasskön. Första axelbandslösa bh jag provad där tuttarna faktiskt kommer upp

Självklart har jag köpt det. Måste bara prova det under klänningen nu.

• Pärlhönan

Pris Bh: 349:-
    Trosa 169:-
    Färg : Gardenia (vad nu det ska vara för färg?) enligt mig, mjuk vit (så kanske mellan vit o ivory)

• Pärlhönan

Frukost med en toastmadame, sedan ska de träffas o på kvällen schlager hos den andra

• Pärlhönan

Lycka till, fanns fortfarande ett bra antal st i varierande storlekar. Det är roligt att shoppa undies

FruFA skrev 2008-02-29 23:16:36 följande:
    Vilka toppenpriser - och färgen låter snygg oxå!Skall shoppas i morgon!
  • Pärlhönan
    rosalin skrev 2008-03-01 18:14:43 följande:
    nu har jag oxå shoppat underkläder, det blev de på Twilfit
  • Pärlhönan

Det är klart man får!!
    Thailand 08 skrev 2008-03-01 22:16:31 följande:

Kan man få va med här fastman redan e gift???
  • Pärlhönan

Har drygt 3 månader kvar till bröllop o börjar bli rejält nervös ibland. :-O

• Pärlhönan

Jag är verkligen skitnervös

17 mars 2008 - Birella
    10 maj 2008 - FruFA
    7 juni 2008 - rosalin
    14 juni 2008 - Pärlhönan
    27 juni 2008 - mickes tös
    1 augusti 2008 - tolonta
    16 Augusti 2008 - Marlean
    15 November 2008- Novemberbröllop08/Kristina
    31 December 2008 - Ullrika
    31 januari 2009 - Ceasara