Jag tycker att Viktklubben är krånglig, tar mkt tid osv... Men Vv har funkat för mig tidigare - så det skall jag sätta i gång med på torsdag då jag väger in mig *uff*
För mig så är frukosten tokviktig, jag vill hålla mig mätt länge för jag börjar jobba kl.7.00 mån-fre och äter frukost kl.6. Havregrynsgröt är min favvo!
Antingen med en halv banan & lättmjölk, eller med frysta hallón & blåbär.
Prova med ett ägg och se om du håller dig på det till
lunch
Låter toppen med det & GI-recept. Kör på
!
Tillsammmans med dina ryggövningar så kommer du nog långt!
Kram FruFA
Fejs skrev 2008-01-08 13:09:03 följande:
Hej! Jag hoppar in här. Har provat viktklubben men det fungerar inte för mig. Orkar inte skriva in alla maträtter som man gör etc för att ha koll. Man måste skapa recepten först så det känna bara jobbigt. Dessutom är sidan väldigt seg (oavett vilken dator jag anänder) Annars hade det väl varit bra för man kan se vad man ätit och hur mycket man motionerat och så.Nu försöker jag lägga om våra kostvanor och inte äta ute och ta hjälp av GI-recept som ser goda ut.Jag har börjat äta ett ägg till frukost varje dag och en kopp te utan socker, bara lite kallvatten i =)Vad tror ni om det upplägget att äta 1 ägg till frukost och sedan ta hjälp av GI-recept?Ska börja ordentligt med mina ryggövningar också.