• hondafreak

Nytt år, nya goda vanor

Ta hjälp av Viktväktarna, det går enkelt och fungerar för alla !!!! Har varit med för några år sedan och ska börja nu igen (fast det är bara 3 kg som smugit sig på) Det är enkelt och man äter mycket mer än man är van vid !!! Jag tappar i genom snitt 4 hg / v de första månaderna ! Sen kan det gå trögare, vi får se. Samtidigt MÅSTE man gå in helhjärtat för det, annars får man ingen viktminskning och blir sur och tycker att viktväktarna är skit..... LYCKA TILL ALLA

• hondafreak

Alltså det där med motion har aldrig fungerat för mig.
    Jag ÄR ingen motionsmänniska och kommer aldrig bli.
    Jag har gått ner helt utan motion fast följt viktväktarna.
    Förra hösten körde jag ett stenhårt program bara för att se vad som hände, jag motionerade 58 av 60 dgr under 2 mån och jag lovar, INGET HÄNDE !!!! Det var i genomsnitt 60 min stavgång/cykling/simning eller roddmaskin alltså förbränningsmotion och lagom länge. Lade inte om min kost nånting. Nej FYYYYY för motion, mycket enklare lägga om kosten !

• hondafreak

Alltså det där med motion har aldrig fungerat för mig.
    Jag ÄR ingen motionsmänniska och kommer aldrig bli.
    Jag har gått ner helt utan motion fast följt viktväktarna.
    Förra hösten körde jag ett stenhårt program bara för att se vad som hände, jag motionerade 58 av 60 dgr under 2 mån och jag lovar, INGET HÄNDE !!!! Det var i genomsnitt 60 min stavgång/cykling/simning eller roddmaskin alltså förbränningsmotion och lagom länge. Lade inte om min kost nånting. Nej FYYYYY för motion, mycket enklare lägga om kosten !

Svar på tråden Nytt år, nya goda vanor