Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

Nytt år, nya goda vanor

Jag e med!!!!! Vill gärna ha bort minst 15 kg. Är det möjligt.

Första löftet, skriva in mig på viktväktarna igen på måndag.

Andra, Börja träna på friskis. (fick träningkort där i julklapp)

Kämpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja det är sant. Egentligen så är det ju cm man bryr sig om.... Skiter i om det står 99 på vågen om jag har stl 36 i kläder... hahaha.

Ska man inte gå typ 5000 steg/dag? Och 10 000 steg/dag om man vill gå ner i vikt? Är jag helt ute o cyklar nu? Jag fick en stegräknare i juklapp så den ska börja användas...

På måndag ska jagtill V V först. Sen direkttill Friskis för mitt första pass... Nu är det inskrivet i kalendern!!!

Ok. Dags o börja gå då.... SUCK!

De verkar ju kunna det här...
    Vad är den bästa träning o så för fettförbränning????? Jaga har MASSA skador o skit. Fortfarande foglossning från dootern som är 3,5 idag, överrörliga leder, tarmsjukdomar, allergier, benhinneflammation mm mm mm Som du förstår ar det inte sååå himla lätt att bo i min kropp.
    Muskler har jag men det är fettet. BORT BORT!!! Vad är bäst???

Min tanke: promenader börja med 2/v o öka sen efterhand.
    Träna på friskis 2ggr/v
    Har ca 8 ggr kvar på powerplate stället så jag tänkte köra slut på det också 1g/v

Viktväktarna också då.....

Åhhhh den jä-la boven cola ska vi inte tala om.... Jag dricker kanke 3 liter på en dag!!!!!!!!!!!!! Light!!!!!!!!!!! Jag har tagit mig ur flera gånger men trillar tillbaka pga att jag inte hittar nån bra o god ersättning.... Ska ta tag idet igen snart men börjar med vv på månd. Jag måste verkligen vara redo för jag blir sjuk av att sluta. Illamående, skakningar o HUVUDVÄRK!!!! Det är mitt februariprojekt....

Tack för tipsen. Ja det är inte lätt... Säger jag med en cola precis bredvid mig nu!!

GRATTIS!!!!!!! Hoppas du lyckas den här gången. Håller tummarna

ja varför e det så. Jobbigast med mat o sånt är ju att man måste ju ha det. På ett sätt är det väl lättare att bli av med ex alkoholen för systemet behöver man ju inte gå in på. Men på ICA finns ju allt jävla skit man måste passera... typ, cola, choklad mm Det är ju lättare o 'fastna då. Jag men ar inte att det är lätt att bli av med alkohol missuppfatta mig inte nu!!!!

Men iband brukar jag tänka som ursäkt/tröst att det är min enda riktiga dåliga grej. Jagvare sig röker, dricker (myyycket sällan nu för tiden), dricker kaffe, spelar mm Det är ju min enda riktiga last. Finns ju altid nåt o skylla på förstås....

Jag har ju gått ner 12kg redan (15 kvar) Då fick faktiskt min sambo handla oftast. Skickade bara med en lista till honom. Det underlättade faktiskt lite som när jag hade mina glufsardagar runt mens o så....

Måste bara säga att trots allt har jag varit lite duktig idag.

Vägt in mig på VV igen (gått upp2,3kg sen okt. Men sammanlagt fortfarande ner 9 för o se det positivt...)

Första passet på Friskis i Svettis idag också. Köpte kortet påengång också....

Heja heja heja!!!!!!!!! Nu e jag på GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG! Colan ska bort i februari om allt går som det är tänkt....

Hur går det för er???

tobias o linda
    Alfagroddar vet jag inte vad det är??? Är det dom där krulliga små vita maskarna som e torra?

Svar på tråden Nytt år, nya goda vanor