• Blomsterbrud

Nytt år, nya goda vanor

Nu har mitt kämpande med att avstå mina älskade coca cola börjat göra nytta, magen börjar tydligt krympa och förlovningsringen sitter lösare...
    HUUURRRRAAAA VAD JAG ÄR BRA!!!!
    Detta i stort sett bara genom att drastiskt minska cola intaget.
    Inte illa, nu blir jag ju klart sporra att fortsätta och skärpa mig ännu mer,inte illa på två veckor måste jag säga...

Jag ska inte titta på vågen utan bara gå på hur det känns i kläder och ser ut...

• Blomsterbrud

Någon skrev dansa, det tycker jag oxå är sjukt kul, dock inte bugg...
    Om jag hade mer tid skulle det nog vara roligt att gå en kurs i nån kul dans...
    Men men det får nog bli längre fram i livet.

Ikväll kör pilatesen igång, kan troligtvis bara varannan vecka eftersom gubben går skift men det gör väl den nytta det gör, går ju att träna hemma oxå..

Vad duktiga vi är alla som kämpar, våra blivande ska va glada att de träffat just oss

• Blomsterbrud

Igår kväll var jag på första pilatespasset på ett år..
    Det var sjukt jobbigt men roligt...
    Kom hem som en urlakad sill.
    Nu är det ju så att jag troligtvis inte kan gå på pilatesen mer än varannan vecka, men visst måste det vara bättre än inget alls?
    Om jag tänker på vad jag äter och försöker röra mig lite extra förövrigt borde det ju göra någon nytta???

• Blomsterbrud

Lite gott måste vi unna oss i bland, tror inte våra blivande vill ha oss som surtroll heller bara för att vi är så godissugna...

• Blomsterbrud

Jag sliter mitt hår, är inne på min tredje penicillinkur mot halsfluss sen juldagen.
    Börjar bli lite tjatigt...
    Känns ju inte direkt som att man kanske ska träna och överanstränga sig just nu.
    Så nu ska vi se om det äntligen går att få död på dessa envisa streptokocker..
    Jag känner mig redan som en svampodling hela jag med tanke på hur stark denna sort ska vara ;-(
    När inspirationen finns så är kroppen ur form.
    Någon som vet om det är fritt fram att träna när man känner sig piggare?
    Ibland sägs det ju att det kan bli så mycker följdsjukdommar och skit vid just halsfluss odyl.

• Blomsterbrud

Ikväll ska jag synda med jordgubbspaj
    Man måste ju leva oxå...

• Blomsterbrud

Tonårsmorsa
    Pajen var jättegod.

Igår körde jag taktiken att ont ska fördrivas med ont, så det blev ett intensivt pilatespass.

Tänk om man nu skulle lyckas gå ner i vikt och går ner så att klänningen inte passar längre..
    Vilket öde
    Jag är väldigt duktig för att vara jag och ju mer resultat det ger ju roligare blir det

Min magen börjar tycka att det blir lite väl mycket starkt penicillin...
    Äter mina mjölksyrabakteritabletter för fullt, hoppas det hjälper.

• Blomsterbrud

badboll, snacka om att längta till sommaren

• Blomsterbrud

jag provade klänningen igår och konstaterade att den sitter bättre nu, har dock kan fortfarande gå ner ett par centimeter till om både bröstkorg och midja utan att klänningen börjar hänga.
    Funkar inte det kan jag ha klänningen som det är nu utan bekymmer, känns jätteskönt, jag som trodde jag knappt skulle hinna komma i den..
    Fast nu vill jag ju fortsätta att minska, dock inte så vi måste sy om klänningen för då är jag rädd att det inte skulle bli bra..

• Blomsterbrud

Tonårsmorsa
    Ett under har skett, jag har till och med fått min m2b att gå med på att leva enligt min varor en månad innan bröllopet.
    Vet att det inte är mycket men med tanke på vilken enorm skillnad det gjort på mig tror jag det gör detsamma på honom.

Svar på tråden Nytt år, nya goda vanor