Nytt år, nya goda vanor
Härligt jobbat!
Jag va på mitt första Friskispass iadg. Vägde in mig på VV också idag...
Härligt jobbat!
Jag va på mitt första Friskispass iadg. Vägde in mig på VV också idag...
Men vad smakar dom?
Ska kolla i affären efter dom... Låter tveksamt att det ska ersätta choklad
Frukt e bra.
Jag va på ett Power Plate pass nu på morgonen. Kommer ha sån träningsverk i morgon... Det är ju så dyrt bara.
En dum fråga... hm.... vågar knappt fråga...hmmm.... Hur f-n gör man havregrynsgröt i micron? Vilka mått o tid?
Tack!!!! Ska nog prova det i morrn!!
Är det nån som vet vad som är bäst av följande,
Gå en promenad till Friskis träna ett pass en dag. Men en dags vila mellan.
Gå pass ena dagen promenad andra osv Ingen vila
????? Nån som vet hur man ska lägga upp det för att få så bra fettförbränning som möjligt???????
Viktväktarmat också förstås.
JA man blir ju lite snurrig av alla tips överallat juh!!
Det sägs ju att förbränningen kommer igång efter ca 45 min. Så därför borde det ju vara bättre o träna längre när man ändå är igång..... ??????
Hahahahaha!!!! Jag känner samma sak när jag hör alla olika tips! Man tycker man kämpar a..let av sig men det sitter trots allt kvar!!!
VAD ÄR BÄST!!!!!!!!!!
Det är väl en kombination som ni skriver.
Men vad är snabbaste inom träningen att få bort fettet??!!?? Muskler har jag redan...
SÅÅÅÅ.....
Promenader är ok även om det är vilodag? Det är vila mellan styrkepass som gäller? Jag ska fråga imorgon på Friskis vad de säger.... (Om jag kommer dit, jag börjar bli förkyld igen som ALTID när jag kommer igång med träning...)
Håller med om att man måste hitta SIN grej man tycker e kul.
Simma ska ju bra för sånna som jag med ständig värk i kroppen. Men det är ju sååååå tråkigt. Svettisgumpa e MIN grej.
Buggkurs kanske man skulle börja på igen.... Har ju gått flera år i olika omgångar sen jag va barn.
Härligt blomsterbrud!!! Heja heja!!
Mitt cola light är värre än någonsin. Men bara min flytt är klar så.... ( Håller på o flyttar mitt företag mitt i allt annat kaos!!)
VV gäller här. Ska väga mig på fredag o se om det gett nåt resultat!!
Dåligt med motion. HINNER inte riktigt. Men bära flyttkartonger kanske är motion det med! Och styrketräning!!