• anelvi

Tärnan

Jag behöver lite hjälp......jag vet att min syster går och väntar på att få bli tärna...men jag vill ha en nära vän till min brud tärna....är det fel??? Vad tycker ni???
    Det är en STORASYSTER som är tre år äldre än jag. Vad hade ni gjort????

• Svar på tråden Tärnan
  • Pumpkin

Ja, varför inte ta bägge?

Och vad spelar det för roll att det är storasyster?

• Bride in England

Sjalvklart ta bagge Jag ska ha mina bada systrar.

• anelvi

Nej, det spelar absolut ingen roll..men jag vill endast ha EN tärna. Jag ska ha mina tre barn frmför oxå. Blir lite väl långt följe.....eller???
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-03 17:57:37 följande:

Ja, varför inte ta bägge?Och vad spelar det för roll att det är storasyster?
  • Bride in England

Hellre langt folje an att sara nara o kara...sa hade jag resonerat

• Pumpkin

Men alltså, vet du vem av dina väninnor du vill ha då?

• anelvi

Jaaa, jag vet vem jag vill ha. Min bästa vän som alltid finns där i vått och torrt. Men, vi får väl se om även min syster får bli en tärna...jag får tänka på detta.....Ja, det är beslut som man verkligen vill ska kännas RÄTT!!!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-03 18:11:07 följande:

Men alltså, vet du vem av dina väninnor du vill ha då?
  • Pumpkin

Det är absolut ett beslut som ska kännas RÄTT. Men har du frågat din bästa vän då? För då kan ju saken anses vara klar.

anelvi skrev 2008-01-03 18:17:31 följande:
    Jaaa, jag vet vem jag vill ha. Min bästa vän som alltid finns där i vått och torrt. Men, vi får väl se om även min syster får bli en tärna...jag får tänka på detta.....Ja, det är beslut som man verkligen vill ska kännas RÄTT!!! Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-03 18:11:07 följande:
  • Bride in England

Jag tycker nog att om det var kompisen du hade tvekat pa hade beslutet varit latt, men din syster ar anda kott och blod och hoppas ju tom pa att du ska fraga henne...Min m2b ville ha sin basta kompis som bestman men valde sin bror for annars hade han gjort honom sa besviken. Hans kompis far vara "usher" istallet. Ibland far man tanka pa andras kanslor i det hela ocksa...

• anelvi

Jo, men min vän är ju som min syster...hm....ja, detta är ett JÄTTE svårt beslut. Men, jag kan nog tänka ett tag till. Det är inte förrän i September. Så en månad till kan jag tänka utan att det blir för sent.
    Min blivande man är redan klar med sitt val till bestman. Fanns inga tvivel...härligt!!!! Även Toastmaster, värdpar i kyrka m.m är klart. Ja, det ska nog bli bra tillslut.

Bride in England skrev 2008-01-03 18:20:57 följande:

Jag tycker nog att om det var kompisen du hade tvekat pa hade beslutet varit latt, men din syster ar anda kott och blod och hoppas ju tom pa att du ska fraga henne...Min m2b ville ha sin basta kompis som bestman men valde sin bror for annars hade han gjort honom sa besviken. Hans kompis far vara "usher" istallet. Ibland far man tanka pa andras kanslor i det hela ocksa...
Svar på tråden Tärnan