Inlägg från: Synthetic |Visa alla inlägg
  • Synthetic

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Hej nu flyttar jag in här med Vi kommer ha exakt 20 000 kr i budget och vet nu att min klänning kommer kosta 4 000 kr att beställa så resten får gå på 6 000 kr Så sitter för fullt och planerar och letar lokaler mm.

Hur går det för er?

• Synthetic

eveluscious.. min är eg inte billig.. orginalet är ju 16 000 kr men syr upp en kopia för 4000

• Synthetic

Nej kan skilja väldigt mycket i kvalite beroende helt på vem som syr, vilket material de använder, sömnteknik mm mm Så ebay håller jag mig undan. Jag använder mig av en tjej som har kontakt med en och samma fabrik som syr upp hennes klänningar och känt på dom och kollat dom och de blir jättefina och bra kvalite. Så henne vågar jag beställa av, dock finns det helfina på ebay.. usch för fina nästan

• Synthetic

malous.. jo vet bott ett halvår i shanghai.. var visserligen 14 då men var där och tittade för bror skulle gifta sig men vi hittade inget åt hans blivande.. kräsna kvinna haha

Klänningen kommer ha svart grund och vit spets.

• Synthetic

Nu kan jag flytta in här för sparade 8000! på min klänning Så den fick jag för 2000 inkl frakt!!
    Vi hade en budget på 35000 men krymper den hårt nu. Underkläder fyndade jag på halva reapriset korselette, string och stayups för 150 kr!! Sen ett sexigt siden nattlinne för 100 kr. Skorna 50 kr på Din Sko ! Så jag är klar *så skönt*
    Sambon hyr vi allt som allt 2500 kläder och fyndade nya skor för 250 kr Så känns billigt och bra!

• Synthetic

Vad hette väven de använde i bröllopsbonanza? Försöker hitta nått billigt material att klä lokalen med men står still i huvudet på materialnamn

• Synthetic

Troll1 : En affär ute i Barkarby Outlet här i Sthlm Fyndade dom i januari, skorna i början av februari

Vi kommer tillåta barn för de är alla kusiner i samma åldersklass så de kommer ha utbyte av varandra och har en av tjejerna på Elviras förskola som ställer upp och jobbar som barnflicka!

• Synthetic
    johansdotter skrev 2008-03-01 11:14:14 följande:
    Fiberduk.Köpte på 30m rulle 99:-
    Tack *ska snoka var man hittar det*
  • Synthetic

Eh var fanns så billigt? Hittar billigaste 350 kr 25 m

• Synthetic
    Nufsan skrev 2008-03-01 11:32:46 följande:
    Jo, det har slagit mig, men de är ju sååååå snygga och sexiga, hihi
    Gift dig i dom och byt till lättare skor att festa i
  • Synthetic
    Nufsan skrev 2008-03-01 11:41:07 följande:
    Ja sååå kan jag ju göra Hihihi
    Så kommer jag göra.. kommer ha mormorskängor men festa i ballerinaskor
  • Synthetic
    johansdotter skrev 2008-03-01 11:39:13 följande:
    ...hmmm...bauhaus....skulle det juh vara...
    Säkert? Får åka förbi och kolla! Tack!
  • Synthetic
    eveluscious skrev 2008-03-02 09:44:36 följande:
    Näe...jag får bara inte detta att gå ihop...hur jag än anstränger mig landar vår budget på över 25 000:-! För mycket! Jag leker med tanken på att ta ut en kuvert avgift, är ni andra helt anti sånt? Själva maten vi ska ha kostar bara 115:-/kuvert. Största sällskapet som kommer är på fem pers så deras totala summa skulle isf landa på knappa 600:-. (brudgumens syster) Vi ska ivilket fall som helst klargöra att vi inga presenter vill ha...Vad tycker ni?
    Är själv uppe i 40 000! Blir tokig för vill få ner det till under 30 åtminstone vi har inte råd.. och vi lagar redan mat själva, billig lokal och allt!
  • Synthetic

Säger som andra, beror på var man lgäger pengarna Har en kompis som är kock så han gör maten om jag ordnar honom till sthlm från götet tur och retur så är 500 för mat till 75 pers sen står han för resten och mamma betalar inköp av mat så det är liksom 0.

som exempel Så vi kan lägga ut lite på tex då ringar som man ska ha hela livet!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-