ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Nån som har tips på snygga på billiga & snygga vaser? Har sett Blomster på Ikea, dom för 19kr/st, men finns kanske några andra? Gärna i butiker som finns i flera städer..
Nån som har tips på snygga på billiga & snygga vaser? Har sett Blomster på Ikea, dom för 19kr/st, men finns kanske några andra? Gärna i butiker som finns i flera städer..
Ska man ha värmeljus på borden på sommaren?? Känns lite konstigt att ha de, men inte tända dom..
Tänkte ha några på borden me en ros i, så vill ha samma då. Sen är dom ganska illia me så offrar lite där
Kommer vara mitt på dagen & är de varmt kanske de blir för varmt att ha dom tända..
Ok, vi har inte mycke mygg så behöver inte tänka på de De äe ju alltid mysigt att ha ljus tända på borden..
Vi ska ha plastglas på festen efter maten. Va cateringen som föreslog de.. Nån mer som ska ha de??
Om man är 40 pers, hur många glas ska man köpa då?? Dom ska vara för alla drycker..
Ni som ska göra er iordning hos en frisör och ska fota er innan vigseln, vilken tid ska ni då va hos frissan??
Tror man ska hinna på en kvart på en kvart när de minst tar en halvtimma O sonen vill brukar inte vilja att man klär på honom, speciellt inte när man har bråttom...
Min tärnas bukett är likadan fast mindre
Ja ska kolla vad min far & hans fru för rosor i deras trädgård. Dom brukar få ganska mycke på sommaren. Ska ha en ros i en vas runt om på borden. Slipper kanske köpa några
Köpte hjärtan i plast (ser ut som glas) på billigapresenter.se Kostade bara 1 kr/st! Fanns även en storlek större och den kostade bara 2 kr/st Köpte 40 små & 20 större Ska placeras ut på borden runt vaserna!
Har redan gjort rispåsar
Asti Cinzano är kanon gott!! Jordgubbar och choklad passar till de me, så de skulle ja köra på
Hur många flaskor vin skulle ni köpa till 40 pers? Kommer köpa lite mer vitt än rött, men det är ganska jämt bland vindrickarna.. Öl kommer vi köpa så mycke vi kan, går alltid åt
Sprit, hur mycke av de kommer man behöva?? Vi kommer ha några sorter Baccardi och vodka.. Kommer även köpa cider & alkoläsk.
Tacksam för alla svar!
Har idag shoppat billiga saker på Ikea Fat till blockljusen kostade 5 kr/st. Ljusstakar till värmeljusen kostade 15 kr för 12 st. Vaserna till rosorna kostade 5 kr/st! Så blev billigare än vi räknat me
Nån som vet vart man kan köpa billiga papper på som man kan skriva ut på från skrivaren?