ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Jag har också berättat för en kompis som kommer va tärna och hon blev helt till sig! Tårögd och uppspelt.. nu har hon flyttat till Norge så jag har inte nån att bolla idéer med irl eftersom ingen annan vet..
Någon som har tips på buffémat som man kan göra själv? Och efterrätt som man kan göra själv till många? Jag har funderat på pannacotta, det är ju lätt och gott. Sen tänkte jag nog ha tårta också.. fler som ska ha så?
eveluscious: jag vet faktiskt inte.. vi kommer nog ha tre tärnor så jag vet inte..ska ni köpa klänningen till tärnan?
Vilken klänning ska du ha?
Jag har tre modeller i mitt galleri som jag gillar, men ajg tänkte ev. sy upp en klänning nu när vi drar till thailand eller så köper jag thaisiden därnere så får svärmor sy en klänning, det vet jag att hon vill. Där sparar man in en hel del pengar..
evelucious: ja de är fina.. jag har funderat på cailey dress eller anstruther dress, men vet inte om man kan kräva en viss typ av klänning och färg om man inte betalar klänningen...
eveluscious: försvann du?
2008-08-09 skrev 2008-02-13 17:11:58 följande:
Jäklar.. hehe verkar löna sig att bo "på landet" i det här avseendet.. billigt med lokaler.. Här i stockholm verkar det hopplöst.