ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Jo det är mest dekorationer jag är ute efter... jag ska inte ens ha en traditionel bröllopsklänning för det känns så INTE jag.
Jo det är mest dekorationer jag är ute efter... jag ska inte ens ha en traditionel bröllopsklänning för det känns så INTE jag.
Har inte riktigt kommit så långt i planeringen men blir nog nån tårta med sugarpaste täcken i alla fall, om vi inte ändrar oss radikalt när vi verkligen ska bestämma tårta... jag vet i alla fall att jag kommer ha dille på att baka tårtor till födelsedagar det närmaste året för att kunna testköra mina idéer
Lotten tyckte jag verkade godast... fast inte nåt lätt val precis...
Nu har svärmor bett att få stå för tårtan... viss säger jag för då slipper jag det besväret
Jag kommer köpa material från mina vanliga scrapbookingbutiker, vet inte om det är någon stor skillnad i vad det kostar men jag har ett större utbud där dock.
Bröllopsbonanza blir det inget med jag ska på klätterträning, dumt med att den är på onsdagar då det är den kväll i veckan då det går flest bra tv program.
hmmm vi har inte nån fungerande video så det sket sig i alla fall men det kanske går i repris.
Hann hem för att se det igår (har inte sett det tidigare), tyckte väl inte att det var så imponerande. Jag är inte så intresserad av tandblekning etc. jag vill få tips om hur jag kan göra festen speciell...
Vad man skålar i under brudskålen är ju upp till er... jag hade inte brytt mig eftersom att jag tycker att champange och mousserande vin inte är det godaste som finns i dryckesväg.
2008-08-09 skrev 2008-01-27 13:08:53 följande:
Fiberduk?!? upplys en ickeförstående vad är detta?
Har du några bilder på resultatet så man kan se vilken effekt man kan förvänta sig? Hinner nog inte se reprisen av Bröllopsbonanza imorgon tyvärr.
Pearl Jam skrev 2008-02-08 21:55:42 följande:
Buffé tips:
Potatisgratäng
Rostbiff
Parmaskinka
Pastasallad
Hemgjord paté
Efterrätt:
Kladdkakor brukar gå hem