• Troll1

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Ngn som vet om det finns lila panelgardiner? Vi ska ha lite ljunglila sådär. Svårt att förklara en färg.

• Troll1

Det är ju grymt bra pris för 3 meter! Hmmmm, får nog forska lite...

• Troll1

De var jätteläckra, men det blir kanske lite dyrt eftersom det bara är 10/paket? Jag har fixat ngt som heter "plastic beads" och de ser ut som små runda, genomskinliga stenar.
    Vårt färgtema är lite svårt. Det är liksom gammalrosa/lila sådär. Man kan hitta olika toner ända till plommon osv. Det hade varit fint att bryta av lite färgmässigt med ex lindblomsgrönt, men jag skulle vilja se hur det blev ihop innan.

• Troll1

wedshop.se/index.asp&ArtNr=016-0002&catID=16
    Den andra länken gick till en sida med diamanter i förp om 10. Nu förstår jag... Jättesnygga!

• Troll1
    Bellanote skrev 2008-03-03 15:30:36 följande:
    100 i varje paket är det ju.. 10 ja då hade jag inte ens funderat..
    Jag ber om ursäkt, är nog både blind & senil!

• Troll1

Tack för att ni är så förstående. Summa summarum, gammal, dammig 3-barnsmamma med pipskägg och amningshjärna skall snart gå åsta och gifta sig. Huva!

• Troll1

Min lilla dotter har båda våra efternamn. Mitt är sk mellannamn. Hur blir det för mig om jag vill behålla mitt också som mellannamn och även ta hans? Jag vill ha mitt kvar. Han vill ha sitt....

• Troll1

....mitt mitt mitt... Oj, så man skriver!

Ang lokalen. Jag vågar inte berätta på denna tråd var vår kostar MEN den är fantastisk och stämningsfull! Jag vill INTE ha middag/fest i en bygdegård med grön heltäckningsmatta och overheadapparaten under ett gulnat skynke osv. För oss var det viktigt, så då drar vi ner på annat. (Det blir tufft...)

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-