ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Karga81 det blir nog jäte snyggt sen när det är klart.. min jag gjorde själv gick på utan porto. 8 kr styck ungefär..
Karga81 det blir nog jäte snyggt sen när det är klart.. min jag gjorde själv gick på utan porto. 8 kr styck ungefär..
Sweetsun sen beror det ju helt på VAD man vill lägga sina pengar på helt klart. Alla resonerar ju inte likadant.
Min klänning kostade 2800+ ring 3000 med rabatt = så 5800 för klänning och ring sen tillkommer ju mannens med. men sen har vi fåt tag i en mega billig catering med som bara tar 69 kr per portion. plus att pappa ska betala maten och bandet. sen svärfar som har börjar handla dricka till oss från polen så i slutändan kan vi lägga mer på annat i och med att de summorna går bort.
Vi ska ha panel gardinera som löpare med fast de rosa tror jag dte blir. i och för sig ska vi ha grönt med men vet inte om vi ska ha så mycket grönt men det kanske blir snyggar etat bryta av med grönt mot allt rosa, silver och det vita.. ska klura på det.
alltså det finns ju alltid sån färg du vill ha men sen är dte ju priset. ljust det priset för 19 kr styck är bara på de tre färgerna..
Ja jo det är ju det.. sen är det ju baar att sy ihop om man har längre bord.. fasen jag börjar vela nu om jag ska ha gröna längder istället och sen typ rosa diamanter liggande på. hittad det på wedshop.se rätt så fränt faktiskt. funderar på att ha namn lapparna i rosa på glasen och tror dte blir för mycket om duken med är rosa då..
100 i varje paket är det ju.. 10 ja då hade jag inte ens funderat..
troll1 ingen fara. då är det ju de med 100 i så både du och jag hade rätt. ja tror du menar de utan färg troll för det fanns det men jag ska ha de rosa..
Vi kommer med få maten för ca 5000 och då är vi 60 gäster om all atackar ja! sen tillkommer ju tårtan med. men pappa betalar vår mat så jag slipper det.
Troll1 ha ha ha
Tigerlinn vi caterar maten från ett ställe. så det blir grekisk buffe de tar 69 kr per portion så det är inte farligt alls.