eveluscious skrev 2008-03-08 20:38:45 följande:
FY vad jag är besviken nu! Har i flera veckor planerat att jag och mamma skulle åka till Zari i Degerfors och prova klänning. Sagt och gjort; idag åkte vi. Kommer dit, går in. Då är det redan en tjej där. Efter ca. 8min kommer butiksbiträdet fram i förbifarten och frågar"Hittar du något?""Ja ni har jättemycket fint" sa jag."Ja...du ser ut att va en storlek 44 och i den storleken har vi inte så mycket" spottar hon ur sig...."När ska ni gifta er?""Nästa år" berättar jag"Ja då kan jag inte prioritera dig" säger hon och går iväg.Jag och mamma gick direkt därifrån mycket besvikna! Hade ändå åkt en timme...Ok att hon kanske måste hjälpa den andra bruden mer. Men varför så otrevlig?Åkte till Klädestjänst och provade några klänningar men de hade inte såmycket kvar pga. utförsälningen....usch...känner mig så besviken, ful och obetydlig. Kommer INTE rekommendera Zari!
Usch, vad ledsen jag blev när jag läste ditt inlägg!
Det är ju en uderbar sak, att planera inför sitt bröllop och så ha oturen att stöta på bittra människor när allt bara ska vara glädje...
Du kommer hitta "din" butik, men jag har också stött på ointresserad personal.
De får skylla sig själva, här på BT sprider det som en löpeld.
Förstår de inte det själva???
Kram på dig!