Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

som vår lokal då den är inte världens mysigaste kanske med gymnastikgolv men med lite dekorering så och gästerna kommer ändå inte bry sig.

har också en sjö med brygga nedanför en badplats så det kan vara folk där men vad gör det, fota kan man ju göra ändå

SweetSun skrev 2008-03-07 09:24:47 följande:
    vi betalar 600kr i 3 dygn för vår lokal. där finns allt porslin. Vi har inget krav på att vara i nån herrgård eller likande, det ska bara vara ett trevligt ställe att umgås med nära och kära på. Ett stort plus är att alldeles utanför lokalen ligger en sjö och en brygga, det blir nog underbara bilder där!
  • grabbarna

har ätit mjökfri tårta förut och den var ok faktiskt, nä att köpa mjökfritt ute är hopplöst men det fungerar att baka riktigt bra själv men man saknar ju att kunna ta en fika på stan.

är jätteskönt nu när dottern tål mjölk igen och vi slipper tänka på det nu är det bara glutenfritt som ställer till problem men det finns mer och mer sånt att köpa faktiskt.

• grabbarna

jag hittar ingen klänning som känns klockren så jag har "designat" en egen och köper den för 4000:- hos lillsessan

• grabbarna

finns det inga blommmor du tål? inte ens doftfria varianter? det har ju kommit mer och mer blommor som inte doftar nåt

• grabbarna

har en svägerska som är väldigt doftkänslig men hon tål fler blommor än hon trodde,många rosor tex luktar inget nu för tiden

kikalt skrev 2008-03-12 22:20:30 följande:
    Finns det doftfria så tål jag dom absolut. Får ta och höra med florist också. Hittade en hemsida med konstbuketter som var helt otroliga dessutom. Kanske lite väl häftiga för min budget bara...
  • grabbarna

åh nej vad trist, prata med dom och se vad dom säger jag skulle också anta att insida betyder att man viker upp

helene306 skrev 2008-03-18 17:10:15 följande:
    Näe, jag är besviken nu. Har fått hem inbjudningskorten från där vi beställt optimalprint.se och de är som vanliga vykort. När jag skulle skriva texten stod det framsida (visade hur framsidan ser ut) och insida där jag skrev texten. Jag trodde att insidan innebar att man viker upp kortet.....Texten visade sig vara på framsidans baksida, alltså precis som ett vykort. Till råga på allt är texten så pluttig så det behövs förstoringsglas för att se bra och det är oskarpt iskrivet ungefär som när färgen tar slut i skrivaren. F-n, det här känns ju inget kul att dela ut! Väldigt besviken...skit! Surar vidare.
  • grabbarna

jag beställde en almanacka i dec 2006 som skulle vara för 2007 men jag hade missat att ändra år så jag fick för 2006 för vem tror att det ska bli samma år som när man beställer när man gör det i december ,i alla fall fick jag nya almanackor eftersom jag påpekade att det inte vara tydligt och att det var lätt att missa trots att det hela eg var mitt eget fel..så kolla du kan ha tur och dom är snälla ändå

• grabbarna

hur fungerar det med betalningen? räknar den själv ut hur mycket det blir is venska pengar eller? har avrit in på sidan tre gånger nu och varje gång har jag ångest över vilka färger jag borde ha det är ju skitsvårt och nu sist när jag äntligen valt klart och valt paypal som betalning fegade jag ur för jag vet inte hur mycket jag ska betala

helene306 skrev 2008-03-18 21:31:17 följande:
    kikalt: Kolla in www.everydayminerals.com. Där kan du beställa ett gratispaket med 3 foundations, 2 concealer och en ögonskugga för en fraktkostnad av 30-40 kr. Då klarar du dig iaf på bröllopsdagen. Tittar du på sidan och vill ha gratiskittet går du in på "Customs Kit" upp till vänster och väljer sen "Free sample customs Kit" (tror jag det stod) Jag beställde i helgen oc väntar otåligt Underkläder: Har du inget hemma du kan återanvända? Kappa: Har du någon du kan låna någon snygg av? En tumme att hålla är att det är fint väder och varmt så du inte behöver kappa, men det är ju bra att gardera sig.Ett annat tips är att kolla secondhand butikerna. Tar man sig tid att titta kan man hitta riktigt fina grejer.
  • grabbarna

jaha så jag behöver inte räkna ut själv hur mkt det kostar det går automatiskt

• grabbarna

har beställt nu och vat såklart tvungen att köpa en ögonskugga också nu när jag ändå höll på eller ja 2 blev det ju men det blev ju ändå billigt för jag tog små brukar och det kostade bara 5 dollar för båda.blev 11 dollar för allt

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-