ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Vi gifter oss i juni fast inte förän nästa år....så vi har ett tag på oss att planera!
Tunnbrödssnittar? Vilken bra idé! Ska jag kolla upp
Vi gifter oss i juni fast inte förän nästa år....så vi har ett tag på oss att planera!
Tunnbrödssnittar? Vilken bra idé! Ska jag kolla upp
Ni tycker inte bufférna var lite tunna? Funderar på att ta den kallskurna med potatissalladen och lägga till lite saker som ex. en paj och en pastasallad! Vad tror ni?
Nu har jag köpr lite papper på Panduro och ska knåpa ihop två potentiella inbjudningar Får se hur det blir...
Nu är jag klar Har gjort fyra olika varianter....kortet där jag kluddat dit våra namn; namnen ska isf givetvis printas i något fint teckensnitt, inte mina kråkfötter
Vilket gillar ni mest? Och vad kan jag göra för att piffa upp dem ytterligare? Tips?
www.brollopstorget.se/hem/eveluscious/galleri.php
Ja vi får se vad det blir Var väldigt enkelt att göra och gick väldigt snabbt....ska dock "pimpa" dem lite mer men vet inte med vad. Pärlor kanske.
Wiihoo vad glad jag är! Helt plötsligt löser sig allt...vi nu hela budgeten löst! Sparandet är över. Mamma betalar catering (ca. 6000 och vi har helt plötsligt de där 15000:- fixade! Kommer fortsätta spara, men allt över detta är en bonus!
En sten har lyfts från mina axlar! I min glädjeyra ringde jag även och prel.bokade lokal!
Samma här! VI kommer köpa hem mest vitt...bara några flaskor rött. Men vi kommer å andra sidan inte bjuda på mat som kräver rött heller, vitt fungerar utmärkt.
Tänkte däremot höra om ni har något tips om mousserande vin man kan skåla i? Och som funkar bra med chokladdoppade jordgubbar
Ok, Asti Cinzano it is Vi ska catera en buffé! Hade eg. tänkt fixa själva för att hålla nere kostnaden men mamma vill inte laga mat i två dygn innan sin dotters bröllop så hon betalar vår cateirng!
Vi kommer bjuda runt 40-45st gäster, men sen vet man inte om alla kan. Men vi tror inte det kommer bli så stort bortfall
Hur vi gör med servringen beror på. Ena cateringfirman har inkl. det i sitt pris! Avdukning/pådukning/påfyllning.
Sokkerkakan:
Har ni bestämt er för hur ni ska göra än?
Aah just det! När bär resan av? Är du nervös?
Ja mamma har absolut inte mycket pengar hon heller...men men jag är enda barnet och så där! Däremot kommer min svärfar som HAR gott om pengar inte erbjuda sig att bidra. Men det hade vi inte väntat oss heller