• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • fitforfight

Det tycker jag du ska göra eller ett nattlinne där det e hål för brösten

Slänger in dom länkarna jag har

www.kleio.se/

high-heels.se/

www.rocktheboat.se/

www.korsetten.se/index.php

www.helenasunderklader.se/

www.ingelita.se

www.sexy.se

www.eliteladies.se/
    The Bumblebee skrev 2008-02-29 11:55:11 följande:

fitforfight:Vicka schyssta kläder det fanns där! *asg* Kanske ska man köpa sig en genomskinlig bodystocking till bröllopsnatten istället
  • Synthetic

Nu kan jag flytta in här för sparade 8000! på min klänning Så den fick jag för 2000 inkl frakt!!
    Vi hade en budget på 35000 men krymper den hårt nu. Underkläder fyndade jag på halva reapriset korselette, string och stayups för 150 kr!! Sen ett sexigt siden nattlinne för 100 kr. Skorna 50 kr på Din Sko ! Så jag är klar *så skönt*
    Sambon hyr vi allt som allt 2500 kläder och fyndade nya skor för 250 kr Så känns billigt och bra!

• johansdotter

Jag har ett litet budget tips =)
    Såg på bröllopsbonanza om hur man enkelt kan klä stolarna med lakan.
    Var sen på ikea och hittade oblekta lakan för 9kr!
    Antingen kan man juh bleka dom...eller ha dom oblekta...
    Jag ska ha dom oblekta och har sedan köpt deras "spetstyg" för 7kr metern och kommer ha den vita spetsen över lakanen som dukar. =) Samt klä stolarna med lakan. Snygg helhet!

Sen kan man enkelt sälja lakanen efter för en 10kr st och har då inte förlorat mycket =)

• fitforfight

Jag har oxå köpt spetstygen och ska ha lakan under på bordet sen blir det något rosa presentpapper som löpare. Sen ska jag ha runda plattor av plexiglar och där på ska det står ett martinuglas med en ros och lite brudslöja och åhlens ljus som är fördiga i små glas.

johansdotter skrev 2008-02-29 12:20:33 följande:
    Jag har ett litet budget tips =)Såg på bröllopsbonanza om hur man enkelt kan klä stolarna med lakan.Var sen på ikea och hittade oblekta lakan för 9kr!Antingen kan man juh bleka dom...eller ha dom oblekta...Jag ska ha dom oblekta och har sedan köpt deras "spetstyg" för 7kr metern och kommer ha den vita spetsen över lakanen som dukar. =) Samt klä stolarna med lakan. Snygg helhet!Sen kan man enkelt sälja lakanen efter för en 10kr st och har då inte förlorat mycket =)
  • Karga81
    fitforfight skrev 2008-02-29 12:30:35 följande:
    Jag har oxå köpt spetstygen och ska ha lakan under på bordet
    sen blir det något rosa presentpapper som löpare. Sen ska jag ha runda
    plattor av plexiglar och där på ska det står ett martinuglas med en ros
    och lite brudslöja och åhlens ljus som är fördiga i små glas.
    hihi, tänkte oxå köpa spetstyget, men anv det till att dekorera lokalen, tänkte fästa den i hörnen och vira tygen runt lampan i mitten, ger lokalen en piff :)
  • Sokkerkakan

oj vad det skrivs i tråden, härligt att ni har så många idéer med tyger osv!

• fitforfight

Jag hade tänkt att ha den i taket oxå med utgång i från mitten och sen ut mot väggarna ,men nu känns det som lite overkill. Blir nog att jag har det som gardiner.

Karga81 skrev 2008-02-29 12:36:40 följande:
    hihi, tänkte oxå köpa spetstyget, men anv det till att dekorera lokalen, tänkte fästa den i hörnen och vira tygen runt lampan i mitten, ger lokalen en piff :)
  • Karga81

Det är samma idé fr hörnet tvist runt lampan och fäst upp mot motsatt hörn.
    Så slitter man sy ngt, gardiner tänker jag inte sy till ngn annans lokal, men funderar på vad man kan ha tyget till sen? hum, sommarstugan kanske?

• fitforfight

I vår lokal finns det ingen lampa i mitten ;-( och jag tror inte dom blir så glada om man börjar häfta överallt. Hus ska du fästa det? till gardinerna tänkte jag bara hänga dom över gardinstången.

Karga81 skrev 2008-02-29 13:10:34 följande:
    Det är samma idé fr hörnet tvist runt lampan och fäst upp mot motsatt hörn.Så slitter man sy ngt, gardiner tänker jag inte sy till ngn annans lokal, men funderar på vad man kan ha tyget till sen? hum, sommarstugan kanske?
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-