• Troll1

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Nufsan: Var?? Fick en gång prover på NK. Tacksamt när man är lite känslig i hyn att man kan testa.

• Troll1

Ja, prover får de gratis. Så för mig är det obegripligt. När jag arbetade som butiksansv i hälsobutik, var jag generös med proverna.

• Troll1

På everyday kunde man ju bara best gratisprover på foundations, rouge och concealer. Inga ögonskuggor... Jag fattar inget. Ngn som kan hjälpa mig?

• Troll1

Hilfe! Har best. nu från everyday, men frakten var ju på 15 dollar någonting. Stämmer det? Jag trodde frakten var på 30-40 ?? Varför? har inte slutfört det pga att jag blev grymt osäker nu. Det blir ju ganska dyr frakt i så fall....

• Troll1

Oj, så stor skillnad?! jag köpte lite småburkar med ögonskuggor mm. Det fanns ju inga gratisprov-ögonskuggor i provsortimentet. Har de ändrat sidan/proverna?

• Troll1

Ok, då har de nog ändrat. Nufsan mfl fick ju hem skuggor eller är jag helt ute o cyklar?
    Ska man hellre best två ggr då? Vikten skiljer ju inte så mkt. Små miniburkar mm väger ju nästan inget. Jag tyckte bara det blev så himla stor skillnad.

• Troll1
    helene306 skrev 2008-03-28 22:20:25 följande:
    Troll: Jag fick hem en felleverans från everyday som egentligen skulle till en Helene i Norge och den leveransen innehöll en hel del ögonskuggor, kan det vara det du är ute efter? Jag beställde annars gratiskittet med makeup och en extra concealer från everyday, men däri fanns inga ögonskuggor. Ögonskuggor kan du välja till på hhmineralcosmetics. Ang frakten, valde du det billigaste sättet att skicka? Tror det hette economy? Nufsan: Du har inte gjort fel! Läste på hhmineral... att det går att lägga på både torr och fuktad foundation, båda sätt är lika bra, det blev lite annorlunda med fukt och jag duttade detta under/runt ögonen för att dämpa mörka ringar. Jag tyckte det var väldigt smidigt. Sminket från everyday får klart godkänt! Den har hållt suveränt hela dagen och jag har aldrig känt mig fet i ansiktet. Me like!
    Det fanns ett ännu dyrare alternativ, så 15 dollar var det biligaste alt. (det fanns bara två). Frågan är om jag ska dela upp best? Har inte valt fraktsättet så jag är inte klar med best.

Ursäkta mitt tjatande...
  • Troll1

Tack! Jag valde att bet med kortet, men sedan har jag för mig att det stod faktura. Nu har betalningsalt mm försvunnit. Prod jag har i kundkorgen finns kvar, men det andra nollställdes när jag sparade ner det och stängde av datorn. Jag får kolla mer ingående i morgon. Börjar undra om jag är lite senil...

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-03-28 22:39:14 följande:
    jag beställde två gånger första gånger provkitet och två ögonskuggor och betalar 6,85 i frakt med first class mail har du valt det eller valde du ups eller nåt?andra gånger tog jag provkit + en kabukborste och betalar då 5.95
    Vad valde du för alternativ? Bet med kort eller faktura? Jag brukar inte tycka sån´t här är krångligt, men å andra sidan har jag inte handlat från utländska sidor.
  • Troll1

Så här ser det ut i sista steget:

First-Class Mail International First-Class Mail International
    $15.25 The most economical way to send letters, small packages, postal cards, printed matter, and small packets 4 pounds and under, worldwide.

• Troll1

Jag plockade bort lite igår och fick ner frakten till 9,50 dollar. Sambon betalade med Paypal.
    Nej, det var inte mkt jag köpte. Några miniburkar och lite annat. Tack för hjälpen!
    Nästa gång ska jag köpa bara någon ögonskugga sådär...

• Troll1

Jag blir också osäker, särskilt när det är en utländsk sida. Ska bli intressant att få sminket, även från den andra sidan (vadenuhette... )

• Troll1

Det kanske beror på hur många man blir också, men generellt blir det nog billigare att hyra det mesta.

Stora vaser etc fixar vi nog själva, som det ser ut nu.

• Troll1
    fitforfight skrev 2008-04-01 08:52:09 följande:
    Hello Girls!madminerals.org/ Här har jag beställt mineralsminnk, underbara färger. Dom har även prover som man kan välja om man vill ha påse eller burk.Sen till er som ska ha chokladfontän. VÅTSERVETTER!!Lägg fram våtservetter till gästerna. Vi hade det på nyår .Jag hade choklad i hela ansiktet ,på min klänning och på bröstet Sen när man kollar på fotona så ser man att alla har choklad på sig nånstans Inte så kul om någon kommer och ska kramas med en massa choklad på sig.
    Det har tydligen hänt ngt allvarligt där, se sidan...
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-