ny tråd för budget runt 15-20 000:-
kikalt oj ja det var snabba rundor el va man nu säger.
2008-08-09 4 till är ju inte så farligt.
kikalt oj ja det var snabba rundor el va man nu säger.
2008-08-09 4 till är ju inte så farligt.
Tittar in och vinkar.. är lite less på allt just nu men hoppar tebax när idéerna börjar flöda igen. jo inbjudningarna är ute..
Ljus utomhus menar du alltså lampor i tältet?? har inte en aning får dra el dit med såna utomus sladdar som finns som ska tåla regn och så.
kom på att vid sjön som vi ska ha festen vid vill jag sätta såna marchaller på ben precis vid vatten kanten, det måste ju bli fint ju..
kikalt det lät ju inte farligt alls.
min mor har allergi med. mineral smink kanske skulle va något för henne.. för "klistret" som är i sminken som gör att det sitter kvar det är det hon inte tål..
jag har inte semester när vi gifter oss. utan allt som ska fixas får jag göra efter jobbet.
Så nu har jag med beställt ett prov kit från everydayminerals
5,05 vart frakten på prov exemplaret jag tog. alltså dollar då. så ca 30 spänn går frakten på men sen kund eman ta express frakt och den går på 55 dollar så den var dyr om man säger så..
ja tror att paypal reserverar pengarna åt dig så man hinner kolla det man beställt så det är ok.. tror man brukar säga att det är ett ok företag när de har paypal för då är de inte ute efter att luras.
har inte en aning.. jag betalade mina skor via paypal men jag vet inte heller hur man går tillväga efter så att säga, men vi lär la märka det
kikalt jag ångrar med att jag inte beställde lite mera men ska testa först och se hur det håller på mig, vanligt smink typ max factor och de anliga sitter inte hela dagen och ögonskuggorna ger sig iväg efter bara några timmar så jag behöver något som sitter så hoppas på att det är bra.