ny tråd för budget runt 15-20 000:-
Nufsan: Var?? Fick en gång prover på NK. Tacksamt när man är lite känslig i hyn att man kan testa.
Nufsan: Var?? Fick en gång prover på NK. Tacksamt när man är lite känslig i hyn att man kan testa.
Ja, prover får de gratis. Så för mig är det obegripligt. När jag arbetade som butiksansv i hälsobutik, var jag generös med proverna.
På everyday kunde man ju bara best gratisprover på foundations, rouge och concealer. Inga ögonskuggor... Jag fattar inget. Ngn som kan hjälpa mig?
Hilfe! Har best. nu från everyday, men frakten var ju på 15 dollar någonting. Stämmer det? Jag trodde frakten var på 30-40 ?? Varför? har inte slutfört det pga att jag blev grymt osäker nu. Det blir ju ganska dyr frakt i så fall....
Oj, så stor skillnad?! jag köpte lite småburkar med ögonskuggor mm. Det fanns ju inga gratisprov-ögonskuggor i provsortimentet. Har de ändrat sidan/proverna?
Ok, då har de nog ändrat. Nufsan mfl fick ju hem skuggor eller är jag helt ute o cyklar?
Ska man hellre best två ggr då? Vikten skiljer ju inte så mkt. Små miniburkar mm väger ju nästan inget. Jag tyckte bara det blev så himla stor skillnad.
Tack! Jag valde att bet med kortet, men sedan har jag för mig att det stod faktura. Nu har betalningsalt mm försvunnit. Prod jag har i kundkorgen finns kvar, men det andra nollställdes när jag sparade ner det och stängde av datorn. Jag får kolla mer ingående i morgon. Börjar undra om jag är lite senil...
Så här ser det ut i sista steget:
First-Class Mail International First-Class Mail International
$15.25 The most economical way to send letters, small packages, postal cards, printed matter, and small packets 4 pounds and under, worldwide.
Jag plockade bort lite igår och fick ner frakten till 9,50 dollar. Sambon betalade med Paypal.
Nej, det var inte mkt jag köpte. Några miniburkar och lite annat. Tack för hjälpen!
Nästa gång ska jag köpa bara någon ögonskugga sådär...
Jag blir också osäker, särskilt när det är en utländsk sida. Ska bli intressant att få sminket, även från den andra sidan (vadenuhette... )
Här kan man få ett litet trevligt prov:
www.ldb.se/shea.asp
Ok, nu har jag startat en tråd i ämnet "skönhet"...
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2815427.html
Det kanske beror på hur många man blir också, men generellt blir det nog billigare att hyra det mesta.
Stora vaser etc fixar vi nog själva, som det ser ut nu.