ny tråd för budget runt 15-20 000:-
var inne och kollade nu vad de drog för sminket frakten alltså och det vart 31 kr, attans att jag inte beställde mera. hoppas dte sitter bra för det var ju inte fasligt dyrt smink precis..
var inne och kollade nu vad de drog för sminket frakten alltså och det vart 31 kr, attans att jag inte beställde mera. hoppas dte sitter bra för det var ju inte fasligt dyrt smink precis..
jag beställde tre olika färger så man kan se sen vilken som passar en bäst.. kommer inte ihåg vilken. jag är en ljus hyare men inte de blek ljus hy utan jag blir brun när jag solar och inte rosa/röd..
så testa det är ju tre olika färger så man kan ju försöka träffa rätt ialla fall.
Aah det är ju så svårt med smink så det inte är sant...
max factor är det bästa jag kört med hittills men hyn blir inte bra utav den då den inte andas ordentligt utan jag får massa blämmer. jag behöver något som tcäker men som hyn får andas endå..
jo någon som hittar foundation alltså kräm eller är det bara puder??
Jo jag har fet hy med så behöver smink som låter hyn andas annars blir jag jätte lätt blank och ser helt andfådd ut i ansiktet alltså så där glansig.. isadora går inte alls bara blir glansig plus att den täcker inte så bra, max factor täcker men hyn får inte andas så den blir inte bra heller..
I.d är rätt så dyr va??
jo foundation på mineralsidan smink där inne eller var det kanske foundation jag beställde fast det ser ut som puder foundation,, jag vill ha kräm foundation om du fattar bättre nu
troll1 nej inte ot vi snackar ju hur man få tag i billigt smink till bröllopet
ska de va tjocka el vanliga??
jag köpte billigt från siba sist jag var där för 29 kr för 200 eller vad det nu är i de där förpackningarna
kikalt det kan nog bli snyggt med att matcha varann så..
min blivande ska ha en silver väst plus att kravatten eller crousaget eller vad det nu heter med ska va i silver.. Ååh han var så stilig när han provade..
tänkte inte alls på den faktiskt.. alltså på luuks då
ok! ja hög hatt kan ju va fint ibland nja inte riktigt min stil, kan va för att vi hade en som vi alltid lekte med och som alla skojade med och så, så inget speciellt så för mig .
Sitter och lyssnar på låten som min blivande sa att han vill ha spelande på vårat bröllop, den borde ju va fin och bara spelas utan röst med va?? typ i kyrkan på orgel ska fråga kantorn om det går..