• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Ullrika

Jag blev totalt begeistrad när jag tittade på den sidan, synd att det inte finns nåt liknande här i Mariestadstrakten (i alla fall inte som har vett att göra reklam för sig).

Troll1 skrev 2008-03-04 11:25:09 följande:
    oj, det skulle vara med www.storaholmssateri.se
  • Nufsan

Hej tjejer!

Var till Ikea idag, men nå paneler för 19 kr hade de då inte här

Lakanen som kostade 25 kr för, beige färg... var så genomskinliga att man inte kan ha dem som duk!

Kom iaf hem med värmeljus i olika rosa nyanser så nu är de klara iaf

• Bellanote

Nufsan konstigt att de inte hade dem för när man kollar lagret på internet så ska de ha dem..

• Bellanote

nufsan javisst ja det var lagret för jönköping.. Hi hi

• Nufsan

Hihi, får kanske beställa över internet då?

• Bellanote

går inte attgöra på dem. men det går att kolla om det finns på lager..

• Nufsan

Nu hittade jag dom och såg... de fanns här i Västerås, men jag tittade runt och såg dem tyvärr inte!

• Sokkerkakan
    eveluscious skrev 2008-03-04 19:16:54 följande:
    Finns klänningen på hemsidan? www.foreverbridals.comTror absolut du kan bära upp en kritvit klänning! Tillskillnad från en blekfis som mig har du ju faktiskt lite färger
    hihi ja, de sa det i affären att jag var en av få som kan bära upp en sån vit. Jag kan lägga in en bild på klänningen i galleriet.. tyvärr är alla bilderna suddiga och på nån bild har jag en hemsk slöja på mig, som jag alltså INTE tänkt ha..så titta på själva klänningen. Lillsessan skulle ha 3400:- för den klänningen med släp, inkl. frakt, sjal, underkjol, tullkostnad och moms. Svärmor betalar hälften och mina föräldrar andra hälften!! Är såå glad över det.. men lillsessan ska lägga ner om 6-7 månader.
  • Sokkerkakan

eveluscious: nu har jag lagt ut fyra bilder på samma klänning.. men den är lite stor på mig, men det går ju iaf att föreställa sig hur den ser ut.. vad tycker du?

• eveluscious

Sokker:

Vad fin! Såg en annan på BT som köpt den också! Finns på hemsidan;
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp (fast den här är med röda broderier. Vad kostade den när ni kollade? Hon som jag såg köpt den tror jag gav under 4000:-...

Men varför ska lillsessan läggas ner?????

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-