• Majsis2008

Stötta varandra i bantning!

Jag ska med ner. Ska äta en soppa gjord på bara grönsaker i en vecka eller tv, dricka massa vatten och äta massa frukt och grönsaker emellan. Sen efter det blir d att äta mindre portioner me mindre fett, och sen även träning 3 ggr i veckan...jag hoppas man blir lite slankare och klädstorlekarna krymper...plus att klänningen sitter bättre sen i maj...

• Majsis2008

japp krossade tomater, gula lökar, purjolök, morötter...ska även lägga i liiiite köttfärs för att få lite mer mat i typ...men bara lite

• Majsis2008

hehe man får ju äta lite mer frukt och sånt emellan då...jag ska i alla fall prova så jag har börjat med nåt...

• Majsis2008

vill ju att kläderna ska sitta lite bättre på mig, vill träna mer med, men alltid när man vill det så är man förkyld, men den e på g och släppa så på torsdag blir d hårt pass, innan dess massa promenader

• Majsis2008

men anna skippers mat tycker jag verkar så tråkig...liksom torra nöter och frön, nä inget för mig...

• Majsis2008

Eski....det är så jag ska göra sen, vill bara äta soppan för att rivstarta kroppen typ, kanske inte är så smart men man kan ju börja krympa magsäcken lite i alla fall

• Majsis2008

Ja, det vet jag för kroppen e ju som en bil haha

• Majsis2008

Soppan var inget gott...vet inte vad man ska göra istället....äta mindra portioner och massa grönsaker till...

• Majsis2008

det var massor av lök,morötter,paprika, krossade tomater,purjolök....nej jag har tänkt jag ska äta gröt till frukost nu....sen till lunch blir d nåt lätt som sallad eller naturdiet som jag haft hemma sen 2 månader tebax, sen middag som ofta är på jobbet blir d soppa, sen frukt resten av rasterna...måste börja nånstans så magsäcken krymper lite i alla fall och sen blir d att äta rätt och mindre potrioner ofta...

• Majsis2008

tack, alla sopp recept är välkomna, för jag har tänkt och äta d på jobbet ett bra tag...inte för länge för då tröttnar jag...

• Majsis2008

Tack melis...jo jag vet den krymper om man äter mindre ofta...

• Majsis2008

Här går d jättebra med att äta enligt tallriksmodellen...
    och strax blir d träning

Svar på tråden Stötta varandra i bantning!