• malous

Stötta varandra i bantning!

Min fästman gick ner 25 kg på lite mer än ett halvår (jag gick väl ner fem kg, men vägde 52 innan så det fanns ju inte mkt att ta av).

Mina tips är att springa ute så mkt ni kan när vädret har blivit lite bättre. Det räcker med en havtimme om mn gör det fyra-fem gånger i veckan och då tar det ju inte så kt mer tid heller (till skillnadfrån gymmet) och äta enligt Anna Skippers recept/tankesätt- det fungerar verkligen!

Själv ska jag försöka släpa mig iväg till gymmet så jag kommer igång med träningen igen.

• malous

Nej där håller jag verkligen inte med dig. Det fanns en receptbok på tv3:s hemsida förut från programmen (ej kvar nu, men några nya recept finns där)och maten därifrån var jättegod för det mesta och inte alls speciellt annorlunda. Få ingredienser också vilket är ett väldigt plus från min sida. Väldigt lite nötter och frön (skrev just inköpslista så jag har det färskt i minnet) men däremot en hel del baljväxter och rotfrukter samt en hel del krossade tomater.

Majsis2008 skrev 2008-01-07 12:24:45 följande:
    men anna skippers mat tycker jag verkar så tråkig...liksom torra nöter och frön, nä inget för mig...
  • malous

Jag tipsade förut om du är vad du äter recepten och jag vet att många hade negativa åsikter om dem. Här finns dock de recept jag pratade om och även om inte alla kanske är de roligaste så finns det många goda rätter (som exvis grekiska grönsaker och pizzan) och det fungerar som sagt!

www.tv3.se/files/davda/Receptboken_autumn06_version2.pdf

Svar på tråden Stötta varandra i bantning!