Besviken på tärnan
Är så besviken på min ena tärna....
Känns som man skulle vilja vrida klockan tillbaka och INTE fråga henne..
Men det går tyvärr inte
För att göra en lång historia kort;
Hon var jätteentusiastisk i somras när jag frågade om hon ville vara min tärna och allt kändes jättebra. Nu har hon ändrat sig och kommer troligtvis inte att följa med till frissan på fm utan bara dyka upp till kyrkan. Känns inte alls bra...sa till henne att jag var besviken och föreslog att hon iaf kunde komma till frissan och sen åka hem en sväng innan själva vigseln.
Hon skyller på; pengar (jag har tom erbjudit mig att betala en del utav hennes uppsättning), vill inte vara ifrån sin son (som då är över 1,5år)hela dagen och kvällen...
Jag har gjort klart vad jag förväntade mig utav henne men det verkar inte gått fram??
Känns jättetråkigt och lägger sig som ett svart moln över hela bröllopsplaneringen.
Varför kan man inte vrida klockan tillbaka?
Då hade jag frågat en utav mina vänninor från gymnasiet istället, som jag tänkt från början...
Jag är helt kass på beslut, det erkänner jag..
Behöver lite peppning utav er tjejer...hur ska jag göra?
Ska jag låta det vara och se (hon är en sån person som kan ändra sig rätt friskt), ska jag fråga den tjejen som jag tänkt från början (då blir det tre tärnor)????? Känns så fel alltihopa..
Jag är helt rådvill.......
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-09 07:03
För att göra saken ännu värre;
Jag pratade med den andra tärnan igår, hon måste ev hoppa av som tärna (det är inte hon jag skrivit om här, utan hon som kunde engagera sig). Typiskt....
Hon ligger i skilsmässa och hennes ex krånglar med pengar (de har två barn), så hon vet inte om det funkar ekonomiskt (hon bor en bra bit bort från mig). Hon ville var schysst och säga det tidigt...
Suck vad är det man säger; en olycka kommer sällan ensam....blää
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-09 10:34
Håll tummarna!
På lördag har jag stämt träff med min gymnasiekompis och ska fråga om hon vill vara tärna! Gaaaaaaahhh hoppas hoppas att allt löser sig!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-09 13:19
DET HAR LÖST SIG, VI HAR RETT UT DET HELA!! TACK ALLA SOM ORKAT LÄSA OCH GE RÅD!! TACK NU SKA JAG BARA NJUTA!!!!!