• ddk

fler 2010?

Vi hoppas också på bröllop 2010! Rättare sagt så är vi i valet och kvalet om det blir aug 09 eller aug 2010. Ju mer tid jag spenderar här, ju mer jag vill gifta mig 09, men 2010 är ju inte heller långt bort och när jag tänker på att det är 2 år så känner jag mig inte lika stressad. Blir skönt när man bestämt mer hur man vill ha det, just nu är det 1000 idéer som flyger runt.

• ddk

Tack för välkommandet! Själv blir jag helt pirrig när jag tänker på att jag äntligen ska få gifta mig, och jag är inte ens förlovad än (vi gör det i sommar - känns rätt stort det också). Men det är ju ett tag kvar, fast så tänkte jag om man planerar sitt bröllop ett år innan (vilket vi tänkt) är det knappt ett och ett halvt år kvar tills det drar igång på riktigt, iiii.

Just nu klurar jag mest över om det blir borglig eller kyrklig vigsel. Är inte kristen överhuvudtaget så det känns lite hyckleri att gifta mig i kyrka när jag annars aldrig sätter en fot där. Men så finns det så många fina kyrkor man kan ha vigseln i. Dilemma! Helst vill vi gifta oss utomhus, men vågar man det i detta land? Även om dagen blir i augusti känns det inte helt riskfritt..

• ddk

Och angående er namn diskussion så tar vi antingen mitt namn eller bådas, jag skulle nog aldrig kunna radera mitt namn helt då jag älskar det så mycket, känns som en del av min identitet, kanske låter konstigt men så är det. Min sambo är inte alls förtjust i sitt namn, så det känns rätt självklart..

Svar på tråden fler 2010?