fler 2010?
Vad kul, jaa här hänger jag med
hur e det med er har ni börjat planera?
jag har alla planer klart typ
Vad kul, jaa här hänger jag med
hur e det med er har ni börjat planera?
jag har alla planer klart typ
lillamaa: hänger inte vi i samma tråg på familije liv?typ nån gå ner i vikt tråd för et tag sen?
jag har också tänkt så typ hittar jag ett par skor jag vill ha ska jag köpa dom och kankse göra små flaskor me såpbubblor ist för ris
har du nåt tips på vad mer man kan köpa /göra?
jaa juste dte har jag inte tänkt på !!!!!!!!!*tänker om* fläcker på klänningen är inte acceptabelt
tänkte så man slapp allt skit ris i i håret inför foton och restan av kvällen
lillamaa: phu nu har du räddat min kris jag hade för en sekund!
det går ju att ta reda på
kan man ha tärnorna i svart klänning?
hittat en jätte fin klänning lång axelbadlös i svart med lite broderier men kan man ha svart på tärnorna?
jag tycker att det verkar skit snyggt men min mamma total ratade det hon tykte det var begraving men inte när det ser ut så här eller
brudbutiken.se/Danieltest/images/shop/DP0606.jpg
hehe ja det är sant
nja det beror lite på vad för plast blommor du vill ha lagerhaus har lite även typ asko och hemtex har ganska mycke plast blommor även eko.
liljor skulle ju vara fint att gör det med och blande med lite röda rosor?
Jag har kommit på att jag vill ha Colibi Callet-Bubbly som bröllopsvals om man gör om den tycker den är jätte vacker vad tror ni om det?
lillamaa: va duktig du e!
jag gjorde en tårta med sockerpasta till Williams födelsedag vbilder finns i mitt galleri på FL.
Det som var lite knepigt var om man vill ha grädde så får inte grädden nudda sockerpasta för då smälter den!
Hur ska ni göra med era namn?ska ni behålla era egan eller ha dubbel eller ta sambons?
själv ska jag ta min sambos eftersom vi nästan heter samma sak (dahl & Dahlin) och vår son heter dahlin och det skulle låta jätte kul med Carl Dahl för min sambos skull
hej allihopa!hur går det för er?jag har vart i fjällen så känns som jag har missat hur myckesom helst
dessutom glömde jag alla min bröllopstidningar hemma!!!!!!!!
hehe något nytt nån har lagt till i planeringen?
shit känns som man ligger efter här!
vad ska ni ha för klädsel? jag har tänkt lite på kavaj men jag vill inte att nån ska ha jeans på sej men inte heller frack utan nåt där emellan?
finns det nån emellan eller är nästa steg frack?
jag kan ju också lägga till mej på listan
lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010
LillaEllan, 22år, Stockholm 28.08.2010
nu har jag köpt de fösta sakerna
vi var i en brudbutik i helgen och kolla lite köpte ett strumpeband och idag fick jag tyll påsar och bubbler som jag ska knyta band i vårt färgtema runt
rött svart och vitt så dt bli röda band på bubblorna och rispåsarna och vita band på festpogrammen
ja det ska jag göra