Inlägg från: LillaEllan |Visa alla inlägg
  • LillaEllan

fler 2010?

Vad kul, jaa här hänger jag med

hur e det med er har ni börjat planera?
    jag har alla planer klart typ

• LillaEllan

lillamaa: hänger inte vi i samma tråg på familije liv?typ nån gå ner i vikt tråd för et tag sen?

• LillaEllan

jag har också tänkt så typ hittar jag ett par skor jag vill ha ska jag köpa dom och kankse göra små flaskor me såpbubblor ist för ris

har du nåt tips på vad mer man kan köpa /göra?

• LillaEllan

jaa juste dte har jag inte tänkt på !!!!!!!!!*tänker om* fläcker på klänningen är inte acceptabelt
    tänkte så man slapp allt skit ris i i håret inför foton och restan av kvällen

• LillaEllan

lillamaa: phu nu har du räddat min kris jag hade för en sekund!
    det går ju att ta reda på

• LillaEllan

kan man ha tärnorna i svart klänning?
    hittat en jätte fin klänning lång axelbadlös i svart med lite broderier men kan man ha svart på tärnorna?

• LillaEllan

hehe ja det är sant
    nja det beror lite på vad för plast blommor du vill ha lagerhaus har lite även typ asko och hemtex har ganska mycke plast blommor även eko.

• LillaEllan

liljor skulle ju vara fint att gör det med och blande med lite röda rosor?

• LillaEllan

Jag har kommit på att jag vill ha Colibi Callet-Bubbly som bröllopsvals om man gör om den tycker den är jätte vacker vad tror ni om det?

• LillaEllan

lillamaa: va duktig du e!
    jag gjorde en tårta med sockerpasta till Williams födelsedag vbilder finns i mitt galleri på FL.

Det som var lite knepigt var om man vill ha grädde så får inte grädden nudda sockerpasta för då smälter den!

• LillaEllan

Hur ska ni göra med era namn?ska ni behålla era egan eller ha dubbel eller ta sambons?

själv ska jag ta min sambos eftersom vi nästan heter samma sak (dahl & Dahlin) och vår son heter dahlin och det skulle låta jätte kul med Carl Dahl för min sambos skull

• LillaEllan

hej allihopa!hur går det för er?jag har vart i fjällen så känns som jag har missat hur myckesom helst

dessutom glömde jag alla min bröllopstidningar hemma!!!!!!!!

hehe något nytt nån har lagt till i planeringen?

• LillaEllan

shit känns som man ligger efter här!

• LillaEllan

vad ska ni ha för klädsel? jag har tänkt lite på kavaj men jag vill inte att nån ska ha jeans på sej men inte heller frack utan nåt där emellan?

finns det nån emellan eller är nästa steg frack?

• LillaEllan

jag kan ju också lägga till mej på listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010
    LillaEllan, 22år, Stockholm 28.08.2010

• LillaEllan

nu har jag köpt de fösta sakerna
    vi var i en brudbutik i helgen och kolla lite köpte ett strumpeband och idag fick jag tyll påsar och bubbler som jag ska knyta band i vårt färgtema runt

• LillaEllan

rött svart och vitt så dt bli röda band på bubblorna och rispåsarna och vita band på festpogrammen

Svar på tråden fler 2010?