Inlägg från: Jiel o Deps |Visa alla inlägg
  • Jiel o Deps

fler 2010?

Här är en till som inte satt igång med bröllopsplaneringen på allvar utan bara dagdrömmer och samlar inspiration.
    Vi har inte ens bestämt vilket år vi ska gifta oss. Jag vill nog redan nästa år (eller slutet av detta... ;) ) medan min m2b kan vänta några år om så är.

Jag sitter och snappar upp idéer, sparar bilder på fester, kläder och annat som jag fattar tyckte om och som jag kan ha användning av när den tiden närmar sig.
    Men finns det något annat man kan göra redan nu?
    Jag älskar att planera och pyssla och skulle vilja ha lite att göra så att säga. Några tips?

• Jiel o Deps

Åh, låter som något roligt man kan börja med! Tack!
    Har tänkt att göra en egen lite "handväska" som jag kan ha mina saker i på festen, den kanske jag kan börja med också. =)

• Jiel o Deps

Ja, det är tur att du börjat i tid då! =)

lillamaa skrev 2008-01-28 13:16:16 följande:
    usch vad less jag blir... håller på och försöker sy de där förbannade rispåsarna. först har sy maskinen tjorvat. tog en vecka att fixa till de! sen åkte jag till mamma för att vara hundvakt en vecka. så idag tänkte jag då sy lite men så tog tråden slut!ojoj, tur att de är LÄNGE kvar tills bröllopet
    Jag har nog bestämt mig för att köpa tygservetter på IKEA (läste om någon annan som hade suttit en halv evighet och svurit när hon försökt sy servetter) som jag eventuellt ska färga i en passande färg (vilken vet jag inte än). Sedan ska jag brodera dit PSJ på något snyggt sätt (hans förnamn, efternamnet och mitt namn). HAr du några förslag på hur man kan göra det snyggt? Kanske något liknande som finns på internet (bild)?
Svar på tråden fler 2010?