Inlägg från: lillamaa |Visa alla inlägg
  • lillamaa

fler 2010?

vår tös, som kommer vara 3 då, ska vara brudnäbb. min äldsta lillasyster ska vara tärna. sedan harjag frågat sambon om han funderat på bestman men han säger att han får se sen. lär väl bestämma det 2 dagar före bröllopet! haha

• lillamaa

det där med barn är lite jobbigt. skulle nog helst se att alla lämnade barnen hemma. så slipper man oror sig för det och så slipper föräldrarna gå hem 20.00 för att barnen börjar bli trötta! kommer nog låte tösan vara med under en del av middagen men sen ska hon hem med barnvakt. vem det nu blir, alla tänkbara kommer ju vara på festen!

• lillamaa

sitter och funderar på att de vore kul att klä stolarna i festlokalen med plädar, fårskin och liknande då jag vill ha ett riktigt vintertema men det kan nog bli rätt dyrt. frå fundera vidare

• lillamaa

mysifer: jo jag funderar på det. sen vill jag ha ett hörn med kuddar och pälsar (fusk) och sådant. tror de kan bli hur bra osm helst.

skulle också vilja ha lite "snödrivor"här och där lägst väggarna. speciellt om de är fult i lokalen. men har inte kommit på hur man ska göra dem

• lillamaa

vår belysning kommer väl bestå av levande ljus. hoppas jag på iaf!

• lillamaa

mysifer: de lät som en ide. måste bara hitta en lokal först.- sambon vägrar ju att börja kolla runt med mig då han tycker de är så länge kvar. men han är så, skulle han få bestämma så skulle vi börja veckor före bröllopet. SUCK

ska ni gifta er i kyrkan eller?

• lillamaa

vi tänkte gifta oss borgeligt först. MEN så började jag funger på exakt vart cermonin skulle hålla hus och då blev det svårt. vill inte gifta mig i kommunhuset, de är så fult. vill inte gifta mig där vi har dukat upp till fest för de blir så... fel. vill att de ska bli en riktig wow-effekt och de försvinner nog lite om man har vigseln på samma plats.
    så mest troligt kommer de bli i kyrkan.

• lillamaa

mysifer: jo det tror jag också.

sen har jag ett till "jätte stort" problem. vill nämligen inte att sambon ska se mig före själva vigseln. är bla därför jag ska sova hos mamma natten mot bröllopet. men man brukar ju ha fotograferingen innan vigseln. annars blir det ju så tråkigt för gästena att vänta mellan vigseln och festen. fotograferingen tar ju en timma eller nå. eller vad tror ni?

• lillamaa

ja visst är det! tur att det inte bara är jag som känner ;) hihi. måste fråga sambon uti hur han känner för det där. men kommer säkert inte få nått vettigt svar . haha

Svar på tråden fler 2010?