Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

fler 2010?

vi har inte bokat något än men har varit i kontakt med fotograf och ska nog boka henne ganska snart och så har jag köpt smycken jag ska ha.

Originalrosen skrev 2008-03-31 19:17:47 följande:
    Har inte läst hela tråden men är lite nyfiken på om ni har bokat någonting ännu eller om ni förbereder er?
  • mysifer

de glasen är supersnygga vill jag bara tillägga är lite avis på dem

• mysifer

oj vad det skrivs här nu! det är ju jätteskoj.
    vi tänkte åka till irland på vår bröllopsresa. jag älskar det och vill se mer av landet.
    barn blir det här med efter bröllopet, förhoppningsvis. vill ju innan egentligen men det blir svårt ekonomiskt.

• mysifer

vi får på sätt och vis också två resor eftersom vi åker till irland det året vi gifter oss och sen till medeltidsveckan på gotland året efter som en slags ettårsresa

• mysifer

hej! nu har jag äntligen läst ikapp. ni skriver ju helt sanslöst mycket när man är borta

jag ska starta ny tråd i helgen, lägger länken i denna innan den stängs.

ni har hunnit med att prata om allt och inget känns det som så jag svarar inte på allt. det senaste var ju ringarna så det kan jag svara på för vår del
    tror att det blir en ring till åt oss båda men min m2b är väl inte helt säker än. jag hade velat att vi skulle matcha helt och ha två ringar var men om han inte vill ha blir det mer pengar till min ring ska designa själv så det skulle kunna bli ganska dyrt har jag en känsla av.

• mysifer

jag har hittat ett nytt ställe till vigsel och middag. det ligger ca 30 min bilfärd från stan men ser så fint ut! det är som en liten borg med stugor till och utsikt över vättern. hade ju bestämt att vi skulle ha vigseln i en rosenpark i stan och sen middag och dans på restaurang. men nu ska vi åka och titta på det här stället och se om det ser bra ut på nära håll också. min m2b var på direkt så det var ju roligt

frågade honom om ringen och han var nöjd med en och tyckte att jag kunde få en fancy istället han är för go.

• mysifer

måste bara fixa min kamera..den bråkar med mig och det känns ju som ett måste att kunna fota.

ja ibland blir man verkligen påmind om vad man föll för och det måste vara den mysigaste känslan i världen tror jag faktiskt

• mysifer

ska vi vara på det nya stället jag hittat så gör jag nog vigselprogram och lägger i bänkarna. vi kommer att gifta oss borgerligt så det kommer ju vara en ganska kort ceremoni men det kan ändå vara lite kul för gästerna att veta vad som kommer hända

• mysifer

nej har tyvärr inte det. åker förbi med bussen varje dag på väg till praktiken men vi ska åka dit och titta lite närmre och äta där också. tänkte ringa innan och höra om man kan få rundvandring. finns en hemsida men där är inga bra bilder på utsidan och det är den jag har fallit för.

• mysifer

googlade lite och hittade en bild. den ligger i mitt galleri nu

Svar på tråden fler 2010?