fler 2010?
snaber: du tänker PRECIS som jag!!! men broderierna måste jag nästan börja med snart. sak ju sy till och bordera 62 (ev fler) servetter och 62 rispåsar!
hur stora brukar tygservetter vara?
snaber: du tänker PRECIS som jag!!! men broderierna måste jag nästan börja med snart. sak ju sy till och bordera 62 (ev fler) servetter och 62 rispåsar!
hur stora brukar tygservetter vara?
sommarliv: ja visst! vi är enså så få här :D. varför flyttar ni fram bröllopet?
sommarliv: aaa, vad kul med barn! Grattis,
får se om vi kommer hinna få ihop pengar till 2010. hoppas hoppas
jag tyckte de var jättesvårt att göra budget. sambon vill inte kolla upp saker då de är så länge kvar men man måste ju om man ska kunna göra en budget
mysifer: jag med! haha. kul att man inte är den enda.
sommarliv: försöker också dra ner budgeten. tips?
jag har kolla på gästlistan nu. 62 pers (med oss). antagligen kommer några lämna barnen hemma, men de är ju endå så små så de lär ju inte märkas så mkt.
kan tänka mig att lägga till några, om ekonomin tillåter. men 62 st är minimum
sommarliv: så kände jag uti mina mostrar och fastrar och kusiner och allt vad det nu är. vi hade blivit 160 st om jag bjöd alla!!! det går ju bara inte om man inte är miljonär. dessutom umgås jag lika mkt/lika lite med alla så då bestämde jag att ingen får komma. om vi inte vinner på lotto eller nå ;)
mysifer: de sa jag åt min pappa också då han råkade höra när jag planerade gästlistan med syrran! han surade över att kommer bli mer vänner än släktingar. men sen surade han över att de inte blir ett kyrkbröllop på sommaren också så! haha. ska ju gifta oss borgerligt på vintern!
mysifer: ja jag sa till honom att han inte var bjuden om han började lägga sig i för mkt. mamma tar oss nog inte på allvar, hon tycker att sådant hinner man tänka på sen. själv tycker jag de är kul att börja planera i tid
snaber: ja de borde ju gå bra :). vad skönt att få bort sådan kostnader